11 February 2011, 23:21
Of.... een daktent aanschaffen en de piramidetent thuis laten. Je houdt zodoende meer bagageruimte in de auto over. Zoek maar eens op bijv. Maggiolina daktent. Aerodynamisch gevormd als een uit de kluiten gewassen ski koffer op het dak gemonteerd. Binnen een minuut heb je je tent opgedraaid en ben je dus klaar voor de nacht.
In verschillende afmetingen te koop (tot max. 2 volwassenen+2 kinderen). Luifels, kleedcabines e.d. zijn
los verkrijgbaar. Heerlijk om mee rond te trekken en vrij te kamperen, of om na een feestje in te overnachten als het niet meer verstandig is om terug te rijden. Kost een paar cent, maar dan heb je ook wat. Ik ben van plan om met mijn zoontje naar Zweden te gaan met de 245 om o.a de Volvo fabriek te gaan bezoeken. Samen een mooie road trip te maken. Ra, ra waarin wij zullen overnachten...
Ach ja, zo heeft ieder zijn voorkeur en daar is niets mis mee.
In verschillende afmetingen te koop (tot max. 2 volwassenen+2 kinderen). Luifels, kleedcabines e.d. zijn
los verkrijgbaar. Heerlijk om mee rond te trekken en vrij te kamperen, of om na een feestje in te overnachten als het niet meer verstandig is om terug te rijden. Kost een paar cent, maar dan heb je ook wat. Ik ben van plan om met mijn zoontje naar Zweden te gaan met de 245 om o.a de Volvo fabriek te gaan bezoeken. Samen een mooie road trip te maken. Ra, ra waarin wij zullen overnachten...
Ach ja, zo heeft ieder zijn voorkeur en daar is niets mis mee.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2