10 February 2011, 20:09
Maar waarom speciaal een 531 kop.
Is het omdat andere het zeggen? (niet vervelend bedoeld) dat hij het beste is?
Wat is het verschil met een 530 kop? alleen die VX3 as?(kan ik alle blokken) of grotere olie kanalen? verbranding's ruimte?
Wie kan dat zeggen?, mij is zo 123 niets verschillends opgevallen.
Zal wel niet goed gekeken hebben toen ik weer op auto piloot kleppen stond te wisselen.
Vond alleen de b230k heron kop anders, langere klepsteel en kleinere verbranding's ruimten.
Ben dus zelf ook wel benieuwd!
Is het omdat andere het zeggen? (niet vervelend bedoeld) dat hij het beste is?
Wat is het verschil met een 530 kop? alleen die VX3 as?(kan ik alle blokken) of grotere olie kanalen? verbranding's ruimte?
Wie kan dat zeggen?, mij is zo 123 niets verschillends opgevallen.
Zal wel niet goed gekeken hebben toen ik weer op auto piloot kleppen stond te wisselen.
Vond alleen de b230k heron kop anders, langere klepsteel en kleinere verbranding's ruimten.
Ben dus zelf ook wel benieuwd!
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard