7 February 2011, 16:48
Ikzelf heb niet zo veel ervaring met op LPG rijden maar weet wel dat je motor er bij het inlaat traject veel viezer wordt.
[img width=800 height=600]http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/Gebrokenklepveer.jpg[/img]
Is het zoveelste blok waarmee op lpg gereden is waar ik de kop dus erg vervuild van vind.
Met name de inlaat kleppen krijgen een koek laag, gas is droog en benzine nat zo spoelt de boel beter schoon.
Met name bij dampgas lpg systemen is het erg, g2 en 3 hebben dat weer minder, tenminste dat zijn mijn bevindingen met lpg
[img width=800 height=600]http://i869.photobucket.com/albums/ab256/zuurstar/Gebrokenklepveer.jpg[/img]
Is het zoveelste blok waarmee op lpg gereden is waar ik de kop dus erg vervuild van vind.
Met name de inlaat kleppen krijgen een koek laag, gas is droog en benzine nat zo spoelt de boel beter schoon.
Met name bij dampgas lpg systemen is het erg, g2 en 3 hebben dat weer minder, tenminste dat zijn mijn bevindingen met lpg
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard