31 January 2011, 21:43
Ik denk dat het verlagen ( in dit geval door het afzagen van de veren ) te maken heeft met het defect aan je originele schokdempers. De te gebruiken ruimte om de "klappen" op te vangen wordt minder in de schokdemper en de veren zijn niet stugger tenopzichte van origineel, alleen korter. Het interne werk in de schokdemper blijft het zelfde. Hier ontstaat dus ruimte te kort.
Bij een harde klap druk je dus het interne werk door je behuizing heen van je schokdemper. Lek!!!
De schokdempers die je nu geplaats hebt zullen dus uiteindelijk ook gaan.
Verlagen (op weke manier dan ook ) is rekeninghouden met mogelijkheden van je schokdempers.
Kunnen ze zo ver zakken en je oude schokdempers zijn mogelijk ook ingesleten op de oude stand onder de auto ( voor de verlaging ).
Bilsteins kunnen heel wat hebben kwa verandering in hoogte ( kijk wel even welke) en "kwa rijgedrag".
Misschien kun je hier wat mee....
Bij een harde klap druk je dus het interne werk door je behuizing heen van je schokdemper. Lek!!!
De schokdempers die je nu geplaats hebt zullen dus uiteindelijk ook gaan.
Verlagen (op weke manier dan ook ) is rekeninghouden met mogelijkheden van je schokdempers.
Kunnen ze zo ver zakken en je oude schokdempers zijn mogelijk ook ingesleten op de oude stand onder de auto ( voor de verlaging ).
Bilsteins kunnen heel wat hebben kwa verandering in hoogte ( kijk wel even welke) en "kwa rijgedrag".
Misschien kun je hier wat mee....
Volvo 245 2.1 TIC "82 (151-1) 319.000,
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl

