20 January 2006, 08:50
Ik ben weer blij
Bedankt Saint !!
Mensen ik sluit me volledig aan bij voorgaand bericht. Het zou trouwens zonde zijn dat mijn topic-je gesloten zou worden door toedoen van anderen.
Zo en nu weer over mijn Car. Mijn zonen (en ik heb er drie) vinden mijn mooie auto dusdanig dat ze hem willen opgeven voor pimp-my-ride !!
Er is trouwens een europa-versie van pimp-my-ride waarin in de vooraankondiging een mooie 245 staat.......met vlammen......... Als ik hem te pakken krijg zet ik hem bij de andere topic.
P.s. a.s. maandag naar de schadeherstel !! :wink:
Bedankt Saint !!Mensen ik sluit me volledig aan bij voorgaand bericht. Het zou trouwens zonde zijn dat mijn topic-je gesloten zou worden door toedoen van anderen.
Zo en nu weer over mijn Car. Mijn zonen (en ik heb er drie) vinden mijn mooie auto dusdanig dat ze hem willen opgeven voor pimp-my-ride !!
Er is trouwens een europa-versie van pimp-my-ride waarin in de vooraankondiging een mooie 245 staat.......met vlammen......... Als ik hem te pakken krijg zet ik hem bij de andere topic.
P.s. a.s. maandag naar de schadeherstel !! :wink:
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl