23 January 2011, 19:21
De witte heb ik van de eerste eigenaar gekocht. Een schrijnwerker hier in de buurt die er elk jaar met de caravan mee naar spanje reed. Dus een origineel Belgische 240 uit de Gentse fabriek.
Altijd netjes dealeronderhouden geweest.
De Blauwe heb ik van de kinderen van de eerste eigenaar gekocht. Vader ging naar het rusthuis en geen van de kinderen wilde de auto. Super prijs. Prachtige auto en altijd dealeronderhouden geweest bij Volvo Celis in Sint-Truiden.
De 760 weet ik niet zo veel van. Gekocht van de 3de eigenaar denk ik. Heeft een jaar of 2 stil gestaan. Wat ik wel weet is dat hij origineel uit Duitsland komt. Er zitten boekjes bij van de Webasto met een adres in Duitsland. En ook de duitse inschrijving zit er nog bij. Degene die hem aan mij verkocht heeft er al spijt van. En ik vind het een super auto.
De turbo weet ik ook niet zo heel veel van. Hij komt uit Breda en daarvoor reed hij rond in Zwitserland. Nu dus in België. Hij heeft al bijna half europa gezien.
Altijd netjes dealeronderhouden geweest.De Blauwe heb ik van de kinderen van de eerste eigenaar gekocht. Vader ging naar het rusthuis en geen van de kinderen wilde de auto. Super prijs. Prachtige auto en altijd dealeronderhouden geweest bij Volvo Celis in Sint-Truiden.
De 760 weet ik niet zo veel van. Gekocht van de 3de eigenaar denk ik. Heeft een jaar of 2 stil gestaan. Wat ik wel weet is dat hij origineel uit Duitsland komt. Er zitten boekjes bij van de Webasto met een adres in Duitsland. En ook de duitse inschrijving zit er nog bij. Degene die hem aan mij verkocht heeft er al spijt van. En ik vind het een super auto.

De turbo weet ik ook niet zo heel veel van. Hij komt uit Breda en daarvoor reed hij rond in Zwitserland. Nu dus in België. Hij heeft al bijna half europa gezien.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's