19 January 2011, 13:54
Wat ze in België nodig hebben om de auto terug in te voeren is het volgende:
Een duidelijk verkoopfactuur: merk, type, bouwjaar, cilinderinhoud, datum, naam en adres van zowel koper als verkoper, verkoopprijs (zowel in cijfers als in letters) en de handtekening van koper en verkoper.
Deel 1a, deel 1b en deel 2 van het inschrijvingbewijs. Deel 3 word vervangen door een exportverklaring die je kan aanvragen als je de platen laat schrappen bij jullie RDW.
De instantie hier heet gewoon de douane.
De meeste douanekantoren kunnen de auto invoeren. Duurt meestal wel wat langer. Reken op een dagje want onze ambtenaren zijn zwaar overwerkt.
Een duidelijk verkoopfactuur: merk, type, bouwjaar, cilinderinhoud, datum, naam en adres van zowel koper als verkoper, verkoopprijs (zowel in cijfers als in letters) en de handtekening van koper en verkoper.
Deel 1a, deel 1b en deel 2 van het inschrijvingbewijs. Deel 3 word vervangen door een exportverklaring die je kan aanvragen als je de platen laat schrappen bij jullie RDW.
De instantie hier heet gewoon de douane.
De meeste douanekantoren kunnen de auto invoeren. Duurt meestal wel wat langer. Reken op een dagje want onze ambtenaren zijn zwaar overwerkt.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

