18 January 2011, 23:56
Er is een hoop veranderd aan de auto, maar ik vraag me af door wie en/of dat de Belgische dealer waar ik de info van heb wel helemaal eerlijk is geweest toen ik deze auto van particulier kocht afgelopen jaar. Volgens het chassinr heb ik een TD en geen DTIC, een handbak met OD en geen 4 traps ZF automaat, grijs en niet blauw van kleur. Dat zijn de eerste rare dingen al. De dealer zegt dat hij de auto nieuw geleverd heeft en dat deze altijd zo is geweest, zonder ombouw of wat dan ook en dat hij de auto ook niet anders kent. Volgens de geziene papieren klopt dit ook helemaal. Raar, maar wel leuk en apart natuurlijk.
Misschien beantwoord dat ook meteen je vraag; bij een 700 / 900 serie met DTIC blok zit dat tussenstuk met die 2 aansluitingen origineel ook. Het oude, zonder intercooler, blok kreeg deze info normaliter van een zender links in de kop thv de dynamo / distributie en de IC blokken haalde de info van onderuit.
Misschien beantwoord dat ook meteen je vraag; bij een 700 / 900 serie met DTIC blok zit dat tussenstuk met die 2 aansluitingen origineel ook. Het oude, zonder intercooler, blok kreeg deze info normaliter van een zender links in de kop thv de dynamo / distributie en de IC blokken haalde de info van onderuit.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983