8 January 2011, 23:57
:'( Ik zag de bui al hangen ;D ik ben dus zo'n liefhebber zonder plaats (over tijd maar niet te spreken, maar wanneer ik plaats had dan speelde tijd eigenlijk helemaal geen rol). Ikzelf ben niet een totaal onervaren sleutelaar, misschien wel wat betreft v6 pitters maar in basis blijft het vergekijkbaar en zou ik het wel aandurven. Dat boek dat heb ik al, is inderdaad een must om te hebben zelfs al voor de kleinere klusjes
. Het grote nadeel is dus dat ik het moet laten doen en als ik zo lees wat je schrijft is dus het risico groot dat dit half werk gaat worden. Met alle gevolgen van dien.. Alles wat extra vervangen dient te worden moet natuurlijk eerst worden geconstateerd en dan nog eens worden besteld (mits nog verkrijgbaar via after market). Hoewel ik geen gebroken klepveren of verbrande kleppen verwacht 10.000km geleden zijn de kleppen nog gesteld en compressie gemeten, alles was ok en was nog in prima conditie zoals nokkenas. Die laatste 10.000 heb ik als een ouwe sok gereden dus verwacht ik geen grote nare verassingen. Zelfs nu merk ik niets aan de prestaties en loopt de motor hartstikke goed, nu het wat minder koud is is die witte walm ook weer stukke minder.
Misschien moet ik maar eens serieus op zoek gaan naar een droog stallingsplekje en wachten op betere tijden (meer plaats voor zelf te sleutelen). Maar eerst zal ik eens met een paar monteurs gaan babelen wat de optie zijn, ik wil m'n 265 eigenlijk niet missen en blijven rijden.
In ieder geval hartelijk bedankt voor je reactie..
En hopelijk tot snel maar weer..

Misschien moet ik maar eens serieus op zoek gaan naar een droog stallingsplekje en wachten op betere tijden (meer plaats voor zelf te sleutelen). Maar eerst zal ik eens met een paar monteurs gaan babelen wat de optie zijn, ik wil m'n 265 eigenlijk niet missen en blijven rijden.
In ieder geval hartelijk bedankt voor je reactie..