18 January 2006, 20:48
een A zit standaard in de b230et
een B is net ff groter dan een A , dus net iets beter.
een K of H is eigenlijk te scherp voor turboos.
een VX3 (met 3 graden terug gesteld) schijnt volgens de zweedse tuners de beste te zijn.
dit wil ik nog proberen.
een a , b , t en vx op vermogenbank in 1 en de zelfde motor.
-
het is wel veel werk hoor , zo'n onderblok reviseren
en dit moet je wel willen doen.
![[Afbeelding: motorslopen38cq.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/1570/motorslopen38cq.th.jpg)
cartertje open
![[Afbeelding: motorslopen416ek.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/7096/motorslopen416ek.th.jpg)
zuigers der uit
![[Afbeelding: vafbeelding3190sn.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/1301/vafbeelding3190sn.th.jpg)
motor wezen honen en vlakken
![[Afbeelding: motorrevi212nh.th.jpg]](http://img451.imageshack.us/img451/127/motorrevi212nh.th.jpg)
![[Afbeelding: motorrevi226hp.th.jpg]](http://img396.imageshack.us/img396/7864/motorrevi226hp.th.jpg)
dit word een 2.3 16v
deze 16v hebben balans-assen
allemaal poppekast waar je nix aan hebt
daarom een gewone b200 laten boren naar 2.3
en dan de originele zuigers van de 2.3 16v daarvoor gebruiken.
zoals je ziet de originele zuigers schoon gekrabt en wel.
een B is net ff groter dan een A , dus net iets beter.
een K of H is eigenlijk te scherp voor turboos.
een VX3 (met 3 graden terug gesteld) schijnt volgens de zweedse tuners de beste te zijn.
dit wil ik nog proberen.
een a , b , t en vx op vermogenbank in 1 en de zelfde motor.
-
het is wel veel werk hoor , zo'n onderblok reviseren
en dit moet je wel willen doen.
![[Afbeelding: motorslopen38cq.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/1570/motorslopen38cq.th.jpg)
cartertje open
![[Afbeelding: motorslopen416ek.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/7096/motorslopen416ek.th.jpg)
zuigers der uit
![[Afbeelding: vafbeelding3190sn.th.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/1301/vafbeelding3190sn.th.jpg)
motor wezen honen en vlakken
![[Afbeelding: motorrevi212nh.th.jpg]](http://img451.imageshack.us/img451/127/motorrevi212nh.th.jpg)
![[Afbeelding: motorrevi226hp.th.jpg]](http://img396.imageshack.us/img396/7864/motorrevi226hp.th.jpg)
dit word een 2.3 16v
deze 16v hebben balans-assen
allemaal poppekast waar je nix aan hebt
daarom een gewone b200 laten boren naar 2.3
en dan de originele zuigers van de 2.3 16v daarvoor gebruiken.
zoals je ziet de originele zuigers schoon gekrabt en wel.