Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie gebruikt zijn Brick als daily driver ook in de winter
Hare schoonheid Principessa blijft liefst op stal deze dagen. Het rijden ermee is ook niet zo fijn in vergelijking met haar gewinterbande broertje en zusje. http://14ruud.blogspot.com/2010/01/miche...hoela.html
Soms gaat het niet anders en dan denk ik wel eens, met winterbanden is het geen probleem, zoals de meeste van jullie wel weten.
Met het nieuwere Volvo gamma ook niet hoor. We gebruiken het meeste en als het even kan Olafke (S70), die op gas rijdt. Ook geen enkel probleem, start goed, snel warm, en met stc altijd van je plek te komen en abs zorgt ervoor dat je stuurbaar stil komt. PININ, de C70 is zo mogelijk nog stabieler, daar heb je het laatste pas in de gaten hoe glad, koud en sneeuwrijk het is.
Ik heb voor de S70 wel best veel 240/740 in de winter gereden en vond toen dat alles bij lage temperaturen beter en soepeler werkte (koppeling, besturing, schakelen etc) Kan niet anders, het is immers een VOLVO! dacht ik dan steeds. Die ervaring heb ik met het jongere spul steeds minder.
In ieder geval, waarmee je ook rijdt, doe een tandje voorzichtiger en drive safely!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord

Berichten in dit topic
Wie gebruikt zijn Brick als daily driver ook in de winter - door ruuds70 - 24 December 2010, 07:34

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  vBulletin, Volvolvo.nl 3.0! Hoe zijn jou ervarigen TheSaint77 16 11.562 12 July 2011, 13:06
Laatste bericht: frox

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)