23 December 2010, 23:09
ZwerverRoodbaard schreef:Opel Admiral/Diplomat.... MOOOOOOOOOOOIII!!
Je zit iig lekker droog en volgens mij is er ook nog wel ruimte voor een koffiezetapparaat ;D
Er is zelf ruimte voor een magnetron, waterkoker en een koffiezet app. Ik had idd droog kunnen zitten. Nu zit mijn schoonpa er tijdelijk met zijn 145 in, die is vorige week terug gekomen van de spuiter en moet weer worden opgebouwd. Dus ik zal het probleem met mijn versnellingspook bij hem voor de deur op moeten lossen.
De opel Admiral heb ik na 4 jaar afwezigheid weer teruggekocht van de eigenaar waar ik hem in 2006 aan had verkocht. Toen ik hem zelf in 2004 kocht voor 2750 stond ie 12 jaar stil, gelukkig wel goed weggezet. De Admiral was en is nog steeds kogelhard. Auto een grote beurt gegeven en bandjes vervangen, gas erin en 2 jaar gereden en toen verkocht voor 4600. Augustus dit jaar teruggekocht voor 1200 euro. Ik ga hem volledig uit elkaar halen en ik wil hem nog beter en mooier maken dan toe hij uit de showroom kwam. Nu ligt er een 6 cill lijn in en die loopt geweldig (origineel 118.000 km) mooi en rustig, staat kaarsrecht en stil bij stationair, maar hoogstwaarschijnlijk komt er een 5,7 ltr V8 van een chevrolet in te liggen.