22 December 2010, 22:06
Het is gelul dat een jaguar een probleemauto is, naast de Volvo,s waar we vrij frequent aan moeten sleutelen, rij ik als daily driver sinds 2 jaar een Jaguar XJ8 308 van 2000
inmiddels 45.000 km mee gereden ( de teller staat nu op 142000 km ) en de totale kosten voor 2 beurten incl. APK Eur. 1100,-- dit omdat ik het onderhoudsboekje erbij heb, en deze vanaf nieuw door dezelfde dealer is afgestemepld.
Ik heb nog nooit problemen gehad, hij doet het ALTIJD, en ik heb hem in 2008 gekocht voor een prijs waar je nog geen halve (knappe) 245 voor hebt
Brandstofgebruik gemiddeld 1 op 9 benzine
Omdat ik vaak in Engeland ben heb ik wel op de achterruit een sticker met de volgende tekst: ALL PARTS FALLING OF THIS CAR ARE OF FINE BRITISH CRAFTMANSHIP
Die engelse hoeven niet te weten dat ze per ongeluk ook goede auto,s hebben gebouwd, krijgen ze alleen maar nog meer kapsones van
inmiddels 45.000 km mee gereden ( de teller staat nu op 142000 km ) en de totale kosten voor 2 beurten incl. APK Eur. 1100,-- dit omdat ik het onderhoudsboekje erbij heb, en deze vanaf nieuw door dezelfde dealer is afgestemepld.
Ik heb nog nooit problemen gehad, hij doet het ALTIJD, en ik heb hem in 2008 gekocht voor een prijs waar je nog geen halve (knappe) 245 voor hebt
Brandstofgebruik gemiddeld 1 op 9 benzine
Omdat ik vaak in Engeland ben heb ik wel op de achterruit een sticker met de volgende tekst: ALL PARTS FALLING OF THIS CAR ARE OF FINE BRITISH CRAFTMANSHIP
Die engelse hoeven niet te weten dat ze per ongeluk ook goede auto,s hebben gebouwd, krijgen ze alleen maar nog meer kapsones van

