22 November 2010, 20:59
De schakelaar om mijn M46 deed het ook niet meer. Heb ik kunnen vervangen met de bak er nog onder. Een heel gepriegel maar het gaat.
Het rare was dat de schakelaar in de bak niks deed. Toen we hem er uitgehaald hebben nog eens doorgemeten en zelf de schakelaar ingeduwd en toen werkte hij wel netjes. Het is dus een kwestie van een paar millimeter slijtage en dan doet ie het niet meer.
Bij de plaatselijke onderdelen boer hadden ze de schakelaar op een dagje al binnen voor nog geen 8 euro. Is dus nog vlot te verkrijgen. Zelfs in namaak. In de V/S 40 zit trouwens nog dezelfde schakelaar. Ook al een keertje vervangen maar daarvoor moet je de halve auto afbreken.
Het rare was dat de schakelaar in de bak niks deed. Toen we hem er uitgehaald hebben nog eens doorgemeten en zelf de schakelaar ingeduwd en toen werkte hij wel netjes. Het is dus een kwestie van een paar millimeter slijtage en dan doet ie het niet meer.
Bij de plaatselijke onderdelen boer hadden ze de schakelaar op een dagje al binnen voor nog geen 8 euro. Is dus nog vlot te verkrijgen. Zelfs in namaak. In de V/S 40 zit trouwens nog dezelfde schakelaar. Ook al een keertje vervangen maar daarvoor moet je de halve auto afbreken.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's