16 January 2006, 09:57
lutra schreef:Ik ben verbalisant, maar wel voor andere strafbare feiten dan snelheidsovertredingen. Volgens mij is de apparatuur bij metingen zo ingesteld dat er bij voorbaat (om rekening te houden met afwijkingen in apparatuur) 4 km/u speling is en daarnaast is er nog een correctie aftrek van 3 of km/u. In totaal dacht ik dus 7 km/u. We hebben met onze volvo's wel de pech dat de aangegeven snelheid vaak ook de werkelijk gereden snelheid is. De meeste snelheidsmeters geven over het algemeen 10% meer aan dan de werkelijke gereden snelheid.
:?
Ik zal niet verder stokenmaar zo nu en dan kan ik het niet laten. En ik heb altijd nog liever op iedere hoek een flitspaal dan een drempel. Want dat is nou mijn ergernis die het relaxte rijden in mijn 240 toch dwars zit
Ja dat verhaal had ik dus ook gehoord. Helaas klopt het bij VOLVO's dus niet. Ik probeer me dus maar aan de snelheid te houden.
Maar dat van die flitspalen ben ik niet met je eens. :oops: 8) In 75% van de gevallen vind ik het gemakkelijk geld generatoren. :oops: Laat daarom de drempels vervangen door rotondes. :oops:
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480

maar zo nu en dan kan ik het niet laten. En ik heb altijd nog liever op iedere hoek een flitspaal dan een drempel. Want dat is nou mijn ergernis die het relaxte rijden in mijn 240 toch dwars zit