1 November 2010, 11:20
@ dop en frox. Leuk dat t enigszins een bekende wagen is.(wel minder dat jullie als kenners m hebben laten staan) maar voor t geld kon ik t niet laten. Hij heeft ook een nieuwe 2 jarige apk, nu is dat uiteraard niet heilig maar als t goed is zijn de kokerbalken ed dan wel redelijk.
De wielranden zijn idd niet echt mooi. Zal straks wel wat fotos maken van de werkelijke staat.
@ dop. Ik ga er denk ik geen lpg inbouwen. Heb met oudere Ford blokken niet zon goede ervaring op lpg. Deze Volvo blokken zijn als ik t zo lees op benzine behoorlijk bullitproof en dat wil ik graag zo houden.
Ik ben wel nog aan t twijfelen of ik em met mistlampen ed een beetje ga aankleden als jaren 80 tuning of juist wat klassieker laat.
T is iig echt een heerlijke cruiser en ideale studentenbak.
Groeten paul
De wielranden zijn idd niet echt mooi. Zal straks wel wat fotos maken van de werkelijke staat.
@ dop. Ik ga er denk ik geen lpg inbouwen. Heb met oudere Ford blokken niet zon goede ervaring op lpg. Deze Volvo blokken zijn als ik t zo lees op benzine behoorlijk bullitproof en dat wil ik graag zo houden.
Ik ben wel nog aan t twijfelen of ik em met mistlampen ed een beetje ga aankleden als jaren 80 tuning of juist wat klassieker laat.
T is iig echt een heerlijke cruiser en ideale studentenbak.
Groeten paul