1 November 2010, 10:22
edwin schreef:Opmerkelijk...een duitser met humor
Ook nog bij staan te fantaseren.
En terwijl ik daar sta ,zet die duitser er ook nog een -tot de rand toe gevulde- bak met bedrading bij.
Om daarna mij aan te kijken en zegt:"viel spass"
Dop en ik stonden ook van: "hmmm zou dat passen in een 142?" ;D
Ik was gister ook nog even geweest, rond 12:00, helaas was het toen wat drukker met auto's van de sportvelden. Hierdoor moesten de veel 2-series bij de 1-series gaan staan (en ik kon er niet meer bij :'( )
Dus toen de auto maar achteraan gezet. Daar stond een vage vent (volgens mij een Duitser) die meteen foto's begon te schieten van de gele. Hij begond wild te gebaren maakte van die vage poses alsof de 142 een blond mokkel was met een kleine bikini en hij de knappe fotograaf met lange wilden haren die in de wind wapperden ;D ;D ;D
Maargoed... Gister alleen een rondje over de parkeerplaats gelopen nog wel mooie gezien zeg, potverdikkies. Ook de bruine van Drik242/PB240 gezien, met de polarissen eronder. Daartegenover stond letterlijk en figuurlijk een schitterende zwarte 242 (amerikaanse turbo (look?) )
Ook BlackMoose nog zien staan en deze volgens mij ook! Uiteraard een schitterende kleur (
)maar ook een schitterende staat! :o :o inmiddels met matzwarte motorkap en JOEKELS! van verstralers ;D Staat erg gaaf moet ik zeggen! Supermooi!Op de beurs nog wat goodies gevonden die er maar snel op moeten
onder andere: radiateur, handremkabels, schakelaartjes (
) en mn PU busje (bedankt Jambon
voor t meenemen!) Vond het leuk om te zien dat er zoveel Belgen waren. Was dat voorgaande jaren ook zo?
Ik heb nog een aantal leuke foto's, die post ik vanavond wel even
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix