31 October 2010, 22:02
Toch wel raar dat ze in Nederland zoiets viseren als de VKB. Hier in België zijn ze zelfs te stom om te weten wie z'n autotaks betaald. Ze doen nu speciale controles langs de weg om de nummerplaten dan te controleren. Geen belasting betaald, word je auto aangeslagen. Uit§eraard worden Poolse en Bulgaarse platen niet gecontroleerd want die mannen zijn te agressief.
Hier in België kan je 20 jaar rond rijden zonder belasting op je auto te betalen zolang je de controle langs de weg maar weet te ontlopen.
Echt waar.
Het rare is dat ze na 1 dag te laat betalen van personenbelasting wel al weten dat je niet betaald hebt.
De logica in dit land is zo ver te zoeken.
Maar goed op gebied van auto's ben ik helemaal in orde. Ik heb er 3 ze zijn alle drie verzekerd en op alle drie word elk jaar belasting betaald. Maar net zoals het hoort.
P.S. Dank voor de complimenten iedereen. Als er nog mensen met foto's zijn gooi je ze hier maar gerust bij.
Hier in België kan je 20 jaar rond rijden zonder belasting op je auto te betalen zolang je de controle langs de weg maar weet te ontlopen.
Echt waar.
Het rare is dat ze na 1 dag te laat betalen van personenbelasting wel al weten dat je niet betaald hebt.
De logica in dit land is zo ver te zoeken.
Maar goed op gebied van auto's ben ik helemaal in orde. Ik heb er 3 ze zijn alle drie verzekerd en op alle drie word elk jaar belasting betaald. Maar net zoals het hoort.
P.S. Dank voor de complimenten iedereen. Als er nog mensen met foto's zijn gooi je ze hier maar gerust bij.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's