29 October 2010, 09:38
Geen foto`s, ik denk (no offence) dat de meeste wel weten hoe de motorruimte van een 265 en een b280 eruit zien.
Om die reden heb ik wel een foto van het vliegwiel gepost, had ik nog nooit gezien (met bdp ring op automaten flexplate) Ãn ik heb het verhaaltje geschreven omdat men wel moet weten dat er wel degelijk valkuilen zijn , als as, uitlaat, kabelboom, en zo nog wat Ãn het is natuurlijk best grappig dat je de computers kunt uitwisselen met die van een lancia thema.
Overigens zat op het inlaatspruitstuk van het lanciablok een weber gasklephuis welke vÃÃl groter was dan die op de b280. Daar paste dus weer een vÃÃl grotere vulring voor LPG op. Weet iemand of dat vermogen kan uitmaken? m.a.w. als ik dat grote gasklephuis toch op de 280 zet heb ik dan voordeel?
Om die reden heb ik wel een foto van het vliegwiel gepost, had ik nog nooit gezien (met bdp ring op automaten flexplate) Ãn ik heb het verhaaltje geschreven omdat men wel moet weten dat er wel degelijk valkuilen zijn , als as, uitlaat, kabelboom, en zo nog wat Ãn het is natuurlijk best grappig dat je de computers kunt uitwisselen met die van een lancia thema.
Overigens zat op het inlaatspruitstuk van het lanciablok een weber gasklephuis welke vÃÃl groter was dan die op de b280. Daar paste dus weer een vÃÃl grotere vulring voor LPG op. Weet iemand of dat vermogen kan uitmaken? m.a.w. als ik dat grote gasklephuis toch op de 280 zet heb ik dan voordeel?