Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eindelijk een werkende b280 in de 265
#4
Geen foto`s, ik denk (no offence) dat de meeste wel weten hoe de motorruimte van een 265 en een b280 eruit zien.
Om die reden heb ik wel een foto van het vliegwiel gepost, had ik nog nooit gezien (met bdp ring op automaten flexplate) Ãn ik heb het verhaaltje geschreven omdat men wel moet weten dat er wel degelijk valkuilen zijn , als as, uitlaat, kabelboom, en zo nog wat Ãn het is natuurlijk best grappig dat je de computers kunt uitwisselen met die van een lancia thema.
Overigens zat op het inlaatspruitstuk van het lanciablok een weber gasklephuis welke vÃÃl groter was dan die op de b280. Daar paste dus weer een vÃÃl grotere vulring voor LPG op. Weet iemand of dat vermogen kan uitmaken? m.a.w. als ik dat grote gasklephuis toch op de 280 zet heb ik dan voordeel?
Antwoord


Berichten in dit topic
eindelijk een werkende b280 in de 265 - door volvolover - 28 October 2010, 11:31
eindelijk een werkende b280 in de 265 - door edwin - 28 October 2010, 19:58
eindelijk een werkende b280 in de 265 - door Black Moose - 28 October 2010, 23:58
eindelijk een werkende b280 in de 265 - door volvolover - 29 October 2010, 09:38
eindelijk een werkende b280 in de 265 - door SFRC - 29 October 2010, 10:37

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  lpg en kleppen, twijfel nu eindelijk weg Belg 17 9.071 14 April 2011, 11:29
Laatste bericht: Marc1970
  Eindelijk de cisac de deur uit Jeroen V 4 6.266 8 June 2010, 20:29
Laatste bericht: Zuurstar

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)