Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spaghetti vanavond?
Dank voor je antwoord,
Dit verhaal had simpel moeten blijven...(1-2 weken) ik heb de spruitstukken van de Lancia weer terug gezet (nog even twee boutjes uit de kop kunnen boren) , deze zijn gelijk aan de 260 spruitstukken en via skandix heb ik een pijp gevonden voor 170 euro die te leveren is via scandcar. Nu komt de verassing pas echt, op de lancia motor paste geen koelvin aan de voorkant en er paste ook geen electrische tussen. Gisteren erachter gekomen waarom een motor met een vrijwel identieke opbouw minder ruimte heeft. Hij gebruikte ook een multiriem waardoor hij platter zou moeten kunnen blijven. Wat blijkt? Bij de lancia motor hebben ze het trigger wiel aan de voorkant van de krukas gemaakt waardoor alles de dikte van dit wiel nog naar voren is gekomen. >Sad
No nóg meer ellende, tegelijk dacht ik , ik ben hem bij de ombouw op de b280 niet tegen gekomen. Nee dus, zit er niet op, heb vorige flexplate overgezet, zit geen bdp wiel op! Alles in elkaar om het dan maar weer uit elkaar te kunnen halen.

Dat brengt mij op de volgende vraag;
heeft iemand een flexplate voor op een B280e met sensor en eventueel huis?

De auto loopt op gas en heeft een ordinaire verdeler waar hij prima mee rijd, maar gebruikt zo`n gewoon systeem de ontsteking computer wel? m.a.w. doet hij het op LPG ook zonder de BDP sensor? (ik denk dat ik het antwoord weet maar ik weet het niet zeker en hoop op goed nieuws) :Smile
Antwoord

Berichten in dit topic
spaghetti vanavond? - door volvolover - 16 October 2010, 18:50
spaghetti vanavond? - door Jambon - 16 October 2010, 22:49
spaghetti vanavond? - door volvolover - 19 October 2010, 10:13
spaghetti vanavond? - door Henk760Hausser - 28 November 2010, 18:29
spaghetti vanavond? - door 242-turbo - 29 November 2010, 00:29

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)