12 January 2006, 10:58
Funsdaf schreef:thuur schreef:Volgens mij kost een gastank laten inbouwen tegenwoordig al tegen de 3000 euro
Mijn duurste offerte voor de 264 met 70liter inbouwtank was 1500 euro.
Wachttijd had ik geluk mee, binnen 2 weken, echter toen ik de auto na een week op ging halen was de wachttijd al opgelopen tot 2 maanden.
Ik dacht dat enkel Vialle en AMS 'huisleveranciers' waren voor Volvo en dus daarom te prefereren. Welke installatie heb jij erin zitten?
Verder vind ik je 12000+3469=15.000km wat kort door de bocht. Stel er gebeurt toch wat in die kleine 3500km, dan moet je toch weer even doorrijden om quitte te spelen. 17.500km lijkt me realistischer (klinkt misschien zout op slakken leggen, maar ik ben dus zoiemand die WEL een hoop problemen op gas heeft gehad, namelijk iedere week(!) naar de dealer... geen Volvo, maar toch).
En inderdaad kost jou dat plaatje 10 euro en heb je het zo erin zitten, maar de wat minder begaafde sleutelaars zijn dan misschien al snel 50 euro lichter. Daar heb je een flink aantal liters gas voor

Anyway, wel fijn om te lezen dat je een gas-inst. hebt voor 1500 euro en dat het binnen 2 weken erin kan zitten.
Gr 8)
PS: Ik wil niet de discussie aanzwengelen, maar meer zoals Robbert wat 'realiteit' inbouwen :lol:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter