Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zoals voorheen, nog 1 x in Veemarkthallen.
FLA schreef:
BartWillem schreef:Toch beter opletten dan: er zijn veel meer activiteiten boven de rivieren dan onder de rivieren. Tongue

Noem er eens 10. Nee probeer eerst maar 5... Volvo gerelateerd.

BartWillem schreef:Ik vermoed dat het gewoon terug gaat waar het vroeger gehouden werd: in de Autotron in Rosmalen.

Goh, lekker centraal.

Volvo Kampeerweekend: altijd boven de rivieren. Technische avonden van de Volvo Klassieker Vereniging: ook altijd boven de rivieren, sleuteldagen zijn meestal centraal in het land of bij Nordicar (wederom: boven de rivieren), de meeste oldtimerritten zijn boven de rivieren en natuurlijk de beurs. Ik kan er nog veel meer noemen maar dat zijn er al 5. Tongue

In het zuiden kennen we alleen de oldtimerrit bij omgeving Boxtel (maar da's niet alleen voor Volvo), de rit van De Beemd en de Varfard. Een sleuteldag van de 700-vereniging was wel eerst nog in het zuiden (bij Schmidt in Gemert als ik me niet vergis) maar dat is ook weer even geleden. Tongue

@ nieuwe locatie: vorig jaar sprak ik iemand van de organisatie (dat is de V44-vereniging en daar kom je inderdaad niet gemakkelijk binnen) en die vertelde dat de kans heel groot was dat het terug gaat naar de Autotron. De enige reden dat men daar destijds was weggegaan was niet vanwege de centrale ligging van Utrecht, maar puur vanwege de prijs: de Autotron ging meer vragen en de Veemarkthallen waren goedkoper.

Overigens zou het vorig jaar al voor het laatst in de Veemarkthallen gehouden worden, maar vertragingen in de bouw van de nieuwbouwwijk ofzo zal
't slopen ervan toch vertraagd hebben. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Gezien de situatie in de bouw zou het mij niet verbazen als we volgend jaar wÃÃr voor het laatst in de veemarkthallen/Voordorphallen te vinden zijn.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord
Ben schreef:Gezien de situatie in de bouw zou het mij niet verbazen als we volgend jaar wÃÃr voor het laatst in de veemarkthallen/Voordorphallen te vinden zijn.

En het jaar dáárna ook nog wel... Big Grin
[Afbeelding: onderschrift-1.jpg]
Antwoord
Jups aanwezig ;D wil ik wel eens zien daar in Utrecht Wink
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E
Antwoord
In de infomail staat duidelijk vermeld dat het dit jaar voor het laatst in Utrecht is:

De VKB wordt dit jaar gehouden op zaterdag 30 en zondag 31 oktober, wederom (maar voor de laatste keer!) in de Voordorphal/Veemarkt in Utrecht.
Antwoord
Ik zal er ook zijn, zaterdag ;D
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Ik ben ook zaterdag aanwezig, mocht dit niet afdoende zijn dan ook nog de zondag :Smile
Antwoord
Ik ben ook zaterdag aanwezig.
Mijn wagentje staat 3 dagen op de beurs bij het 240-260register. ;D
Mag er als het goed is heen met een V70 T5 van een maat van me die een garage heeft.
Antwoord
hoe laat begint het feest eigenlijk, wil graag zaterdag, maar moet 's middags weer werken. zondag kan ik wel de hele dag.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
10 tot 17 uur op beide dagen.

[Afbeelding: Foto-RVBNYOVO-G.jpg]

Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)