Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verroest 2
Ze zijn bang dat er anders toch benzine getankt wordt. Tongue Tongue
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
had ik zelf wel kunnen bedenken Tongue
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
dan ben je vast niet bij john geweest bij de zwijndrechtse brug, die keurt meer af dan nodig is...
Antwoord
Hoorde van Gerard ook dat'ie er al eens bonje heeft gehad. Ik kom er al een jaar of 13, echt nooit gez... gehad. De 245 komt iig al 4 jaar probleemloos door de keuring (AC-puntje daargelaten) en de Peugeot hiervoor: dat was sowieso een wonder dat dat ding nog goedgekeurd werd.... Tongue
`88 245, B230K, M47
Antwoord
vorig jaar wilde john een bodemplaat afkeuren omdat die op vier plekken door was. heb ik hem moeten uitleggen dat de vloer in 6 secties opgedeeld is en elke sectie (mits niet dragend) maximaal 25% weggeroest mag zijn. hij keurde hem af. heb ik een mannetje uit zwijndrecht laten komen en die keurde hem goed :-\

dat was de laatste keer dat ik er geweest ben. ik hoorde dat hij nou een eigen vestiging in dubbeldam heeft, die medelanders zitten er nu alleen nog maar.

ik keur voortaan zelf, scheelt gezeik...
Antwoord
hej Carlo, ben jij keurmeester? Goed te weten :-) Al heb ik een zeer goed adres in Rijnsburg.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
nee ik ben niet zo'n keurmeester die voor 100euro wonderen verricht als je dat bedoeld ;D

ik keur zelf en afmelden doe ik bij de plaatselijke beunhaas
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: