Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verroest 2
Dacht ik met een nieuwe bodem voorlopig van de roest af te zijn.
Tot ik hem voor de APK keuring ging checken.
[Afbeelding: Foto-IIU4HDNV-G.jpg]
[Afbeelding: Foto-EA7AIVGI-G.jpg]
En dan even krabben.....
[Afbeelding: Foto-8FVLYM7J-G.jpg]
Dus gisteren maar weer even terug naar de werkplaats en stukje staalplaat erop gelast.
[Afbeelding: Foto-3MZZPEYK-G.jpg]
Ik heb maar wat dikkere plaat(3mm) genomen en tot onder door laten lopen, maar aan de andere kant begint het ook al, dus ben benieuwd wat ze bij de keuring van deze oplossing vinden. Vanavond nog een beetje zinkprimer erop en morgen naar de keuring.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik zal voor je duimen
Antwoord
Laat het eruit zien of het er al jaren zit. De eisen voor een veer of schokbrekerbevestiging zijn wat strenger dan voor een dorpel, en dubieuze reparaties tellen gewoon als roest.

Ik zou het zo niet doen eerlijk gezegd, liever wat dieper graven en de oorspronkelijke plaat namaken.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Ik ken de voorwielophanging van een 240 eigenlijk niet, maar kan je er via de binnenkant (achter het wiel) niet makkelijker bij?
Antwoord
Daar kwam de rotzooi juist vandaan, onder de dikke laag tectyl of soortgelijke afgewerkte olierommel met daaroverheen een dikke laag modder.
Daaraan beginnen kost me aanzienlijk meer als de dag die ik nog had. Het ziet er nu aanzienlijk beter uit als eerst en met de zink nog wat netter.
Antwoord
en,en,en,en??????
Wat was het oordeel????
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Mijn APK keurdert vond het laswerk aan de bodem en voorwiel goed genoeg. :o
Wordt volgende week goedgekeurd, als ik de voorwiel lagers vernieuw plus de rechter stuurkogel en de tankopening afsluit zolang er geen tank op aangesloten zit. :-* :-* :-*

Toen ik dat gat rechtsvoor ontdekte was ik al bijna zover om de Flirt de bons te geven en Marc's Abbacabrio te kopen, maar de wereld ziet er al weer heel wat zonniger uit 8) 8) 8)
Sorry Marc.
Antwoord
wel een fraaie kleur blauw daar binnenin!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
De andere kant had de vorige eigenaar al zwart gekalkt, maar rechts was hij niet meer aan toe gekomen.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Mijn APK keurdert vond het laswerk aan de bodem en voorwiel goed genoeg. :o

Twijfelde ik geen moment aan!
Waarom moet de tankopening afgesloten worden als er geen tank meer aan zit??
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)