Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
I.v.m. weinig reclame voor het evenement was het Sjonnie niveau bijzonder laag wat wel aangenaam was Wink
Het waren vooral mensen die toch al in Scheveningen waren en op de rook en het geluid afkwamen. Verder hoog BMW gehalte in de vorm van 3 series met motoren varierend zoals 2,5liter 6cilinder, 3liter Mpower, 3,5 liter twin turbo, en V8 twin turbo. Verder nog een paar jappen dat was het wel zo'n beetje. Heb me zelf wel vermaakt daar (alles onder het rubber toen ik thuis was ;D)
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
Vandaag gespot: een Cream Yellow 244, jij kwam van Oirschot centrum af en ik reed net van de snelweg af... Wie of wie?
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
Vanmorgen op weg naar mijn werk: staat er in Arkel (bij Gorinchem) een wel heel bijzondere 240 Big Grin Big Grin. Met dikke verstralers en wildrek voorop en rooster rond de achterlichten, kleur rood. Prachtig ding, volgens mij toendertijd een speciale voor Itali
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Antwoord
Begin van de middag Gerard (Zwarte Flirt) en Marga ontmoet bij Scandcar (Komen allebei uit Dordrecht, hoe krom.....). Op de terugweg op de A16 ter hoogte van Dordrecht werd ik ingehaald door een oranje 245 met XX-YB-XX-kenteken waarin de hele familie vrolijk zat te zwaaien. Wie o wie?
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Volgens mij kwamen die ook bij Scandcar vandaan, 't was er weer gezellig. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
HansDAF schreef:Vanmorgen op weg naar mijn werk: staat er in Arkel (bij Gorinchem) een wel heel bijzondere 240 Big Grin Big Grin. Met dikke verstralers en wildrek voorop en rooster rond de achterlichten, kleur rood. Prachtig ding, volgens mij toendertijd een speciale voor Itali
Die heeft op de beurs bij schmidt gestaan, dacht dat ze die niet wilde verkopen?!
Antwoord
Gisteren kwam ik van mijn werk af, rond 18.00 uur, stond iemand zijn donkerrode metallic 245 te fotograferen langs de ijsseloordweg
op de bunkers. Iemand van hier?
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
HansDAF schreef:Met dikke verstralers en wildrek voorop en rooster rond de achterlichten, kleur rood.

Deze?

[Afbeelding: 240u.jpg]

[Afbeelding: 2402y.jpg]
Antwoord
Wel lekker stoer 8) 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Lekker ruig ding ja!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)