Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw bij Carlo Schmidt.......
Even een beetje reclame.... Carlo Schmidt heeft blijkbaar weer een paar 200's op de kop getikt, zie http://www.schmidt-gemert.nl

Speciaal voor Sander: een (ijs)blauwe 264 GLE van '81, met 120.000 km. Uiteraard niet voor een schijntje, maar wel een mooi kleurtje...... Foto staat er nog niet op; zal nog wel komen.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
He Gerben, had m al gezien! Idd geen foto. En geen leren interieur, maar dat kan natuurlijk geregeld worden!

Heb al even op de routeplanner gekeken of het te doen is om zaterdag (vooruitlopend op de rit van zondag) via Gemert richting Tilburg te gaan.
Dat gaat wel lukken..... 8) :lol: 8)

Laat het je wel weten.

Enneh: met zulke prijzen krijg ik vast ook de hoofdprijs voor mijn
inruiler(s). Idea
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Je komt er praktisch langs, dus.... (zo verkoop ik het thuis ook.... mijn vriendin is weinig geografisch/topografisch onderlegd, dus de smoes "maar het ligt op de route" wordt meestal wel geloofd !)

Wie weet kun je mooie deal maken 2 GLE's achterlaten en er ??n meenemen.... In ieder geval plezier & succes ermee !
Antwoord
Dude, waar haal je dat drankje en wat zit erin?!?!? :lol: :lol:

Verstuur net de mail naar mijn pa! 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Gerben schreef:Even een beetje reclame.... Carlo Schmidt heeft blijkbaar weer een paar 200's op de kop getikt, zie http://www.schmidt-gemert.nl

Speciaal voor Sander: een (ijs)blauwe 264 GLE van '81, met 120.000 km. Uiteraard niet voor een schijntje, maar wel een mooi kleurtje...... Foto staat er nog niet op; zal nog wel komen.

Carlo tikt wel vaker iets op de kop. Maar nooit in mijn prijsklasse :?
Dat zijn gewoon absurde bedragen.... Dat kan een Volvo in mijn ogen niet waard zijn. Maar goed zal hem een zorg zijn, hij verkoopt ze toch wel.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Het gekke is, dat auto's dat altijd waard zijn als ik ze moet kopen. Cry
:?: Als ik ze dan weer moet verkopen zijn ze het niet meer waard :?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Robbert242DL schreef:Carlo tikt wel vaker iets op de kop. Maar nooit in mijn prijsklasse :?
Dat zijn gewoon absurde bedragen.... Dat kan een Volvo in mijn ogen niet waard zijn. Maar goed zal hem een zorg zijn, hij verkoopt ze toch wel.

Kwestie van vraag en aanbod......... goede auto's met weinig km's aanbieden en een goede reputatie hebben, dan loopt het (blijkbaar) wel. Mijn auto komt er ook vandaan en die is zeer keurig afgeleverd. Eind januari is de garantie verstreken en dan ga ik nog even terug voor een paar kleine dingen; heb er wel vertrouwen in dat dat ook netjes wordt opgelost.
Antwoord
Gerben schreef:
Robbert242DL schreef:Carlo tikt wel vaker iets op de kop. Maar nooit in mijn prijsklasse :?

Kwestie van vraag en aanbod......... goede auto's met weinig km's aanbieden en een goede reputatie hebben, dan loopt het (blijkbaar) wel. Mijn auto komt er ook vandaan en die is zeer keurig afgeleverd. Eind januari is de garantie verstreken en dan ga ik nog even terug voor een paar kleine dingen; heb er wel vertrouwen in dat dat ook netjes wordt opgelost.

Je hoort mij ook absoluut niet zeggen dat hij rotzooi verkoopt! En de service is ook dik in orde. Twijfel ik geen minuut aan.
Antwoord
Tja, wat is (te) duur???
Het is iig een hoop geld, dat is zeker. Maar als er weinig van zijn en velen vinden het mooi..........en ik heb hem inmiddels al veel auto;s zien verkopen voor bedragen die ik niet geloofde. En ik hoor nooit een onvertogen woord ovder de man dus hij zal wel iets goed doen.......

Goed bezig, Carlo! 8) :lol:
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Tja, wat is (te) duur???
Het is iig een hoop geld, dat is zeker. Maar als er weinig van zijn en velen vinden het mooi..........en ik heb hem inmiddels al veel auto;s zien verkopen voor bedragen die ik niet geloofde. En ik hoor nooit een onvertogen woord ovder de man dus hij zal wel iets goed doen.......

Goed bezig, Carlo! 8) :lol:

Vind de quote:"altijd 20 super polars op voorraad tot 200.000km" zo grappig Big Grin Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 1800ES nieuw voor 73000 dollar sludge 3 4.023 14 January 2014, 15:34
Laatste bericht: Jambon
  Nieuw Volvo Klassiekers forum thuur 53 27.533 11 March 2007, 20:18
Laatste bericht: jos245

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)