Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lichtje op bakje tussen de voorzetels
EDIT: alles doet het weer! ;D
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
;D mooi ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Mooi he , als alle lampjes branden .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Het fijne van deze tijd van het jaar is dat het gauw donker wordt, zie de lamjes allemaal mooi branden.
BTW fijn dat het nu allemaal werkt.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Zo, even een flinke schop naar boven voor dit topic! ;D
Ik ben net bezig geweest met die lampjes in de gordelhouders. Dat ging allemaal voorspoedig, en ze branden nu ook weer! Het enige probleem is dat de rest van mijn dashboard verlichting (inclusief tellerbak, knoppenverlichting en fasten-seatbelts) het niet meer doet... (het asbaklampje achterin doet het vreemd genoeg wel!) Niet echt handig dus! :-\ Bovendien werkt ook mijn (van voren gezien) rechter parkeerlicht niet meer. Deze opmerkelijke combinatie vond ik terug bij zekering 16. Deze heb ik toen bekeken en vervangen, maar dat mocht niet baten.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
Mijn dank is groot! Wink
Waar het hart Volvo van is...
Antwoord
Het verhaal wordt nog ietsje vager zelfs: het rechter parkeerlicht doet het nu ineens weer wel. Of het dan gewoon toeval was dat ie toen straks niets deed, weet ik niet. Maar het probleem is dus nu onafhankelijk van de parkeerverlichting. Schept dat nog meer (on)duidelijkheid?
Antwoord
Mij ook totaal onbekend, al lijkt het me wel nuttig.
Antwoord
ps. Ik heb alleen aan de gordelvangers gezeten (en middenconsole tussen de stoelen losgehaald), dus daar moet het probleem toch te lokaliseren zijn. Zou je zeggen.
Antwoord
Probleem inmiddels gevonden en oplost: mijn dimmer heeft de geest gegeven. Jammer, maar aan de andere kant ben ik blij dat het probleem nu over is. Ik heb mijn dimmer doorverbonden en alles werkte weer! Big Grin Het parkeerlicht stond er overigens los van: de draadjes aldaar zaten niet goed vast.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Doorvoertules Alarm/CV tussen voordeur en A-stijl Boele 5 3.789 29 November 2010, 06:57
Laatste bericht: volvo144

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)