Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voordat iedereen denkt...
Ok?, ik ben al half om. De uitstraling lijkt niet meer op iets bekends en of ik nu regelmatig op twee of drie fora (forums whatever) kijk maakt ook niet uit. het idee van een kenniscentrum ben ik zeker v??r, want dat zie ik niet zomaar bij het register voor elkaar komen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:Ok?, ik ben al half om. De uitstraling lijkt niet meer op iets bekends en of ik nu regelmatig op twee of drie fora (forums whatever) kijk maakt ook niet uit. het idee van een kenniscentrum ben ik zeker v??r, want dat zie ik niet zomaar bij het register voor elkaar komen.

Peter, mooi dat het toch enigszins begint te dagen nu. Fora of forums mag volgens mij allebei :-D. En waarom inderdaad niet gewoon een community erbij. Als ik naar Golf info ga zoeken vindt ik ook legio sites. En dan doe je daar je voordeel mee als 'zoeker naar info'. Dus als we hier als community, los van de 240-260vereniging toch eea kunnen bepraten en filosoferen plus wat nuttige info is dat toch alleen maar mooi meegenomen.

Ik heb de hoofdstukken/fora hier enigszins aangepast. En dat ga ik nog verder doorvoeren. Deze blauwe 'theme' zoals dat heet zal ik waarschijnlijk ook iets gaan aanpassen. Dan voel je je toch elders en niet op het bekende andere forum. Dat overigens al bijna een dag offline is volgens mij. :roll:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
mooi zo, weer eentje overstag Big Grin
BTW AJ, geef URL?s even een andere kleur,

AFhttp://arie-jan.com/forum/posting.php?mode=reply&t=2

is niet geheel duidelijk, toch?? :o
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
ja heb je gelijk in. Ga ik vandaag ergens wel even heen kijken. NU ff op werk dussszzz...zzz.. :-)

ff testen:

http://www.weetjewatikbegineenvolvoforum.nl
Antwoord
perfect siant

ga zo door =D> \Big Grin/
Antwoord
ha! ik denk dat dat oude(ren)forum opgedoekt is, gaan we hier verder?
wij zijn er al met z'n 12ven de rest volgt vanzelf.

ben binnekort weer in rustiger vaarwater dan weer goed voor zo'n 300 postings per week :lol: :lol:

waar is Mr D? eigen RangeRoverrum gestart?? Tongue Tongue

goedzo! Arie, lekker snel gereageerd!

oantmoan.
uperr
Antwoord
YEAAAHH!!! 8) 8)

Nou Dick kan ik niet missen op t forum. Veel sleutelkennis. Mag gezegd worden toch??

En volgende week de site maken. Dan URL eraan vast. Ik heb de URL aangevraagd (schreef ik elders ook al denk ik) Big Grin
Antwoord
Thanks man 8) ; zolang het andere forum eruit ligt spam ik hier wel gewoon mee, hoor; was alleen ff druk met auto's kopen 8) ...

En Owenmans; het is gelukt hoor! (zie: http://arie-jan.com/forum/viewtopic.php?...c&start=15)
Antwoord
Wat ook leuk is:

met zijn allen in het Nederlands op een buitenlands forum gaan zitten posten

:lol: :evil: :lol: :evil:

Liefst een Amerikaans

die kunnen daar HE-LE-MAAL niet tegen
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Zo raakt kennis en know-how steeds meer versnippert..... Cry
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Iedereen een goed 2014 toegewenst... edwin 8 5.574 2 January 2014, 14:13
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Voordat we verstandig werden... edwin 78 43.554 5 December 2008, 21:45
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)