18 April 2010, 17:44
De tijd is gekomen dat mijn 745 een nieuwe motor nodig heeft, nu ik een mooie deal kon maken op een goedlopende '93 B230F (L block met oliesquirters), heb ik besloten dat te doen.
Netjes motortje uitgebouwd, kabelboom los gepeuterd.
Tot nog toe geen problemen.
De motor zat in een '93 245, dus kabelboom was gescheiden van alle andere zooi.
Nu zit er alleen 1 aftakking van de LH kabelboom richting het dash, die heb ik gevolgd maar verspreid zich uit eindelijk en is amper te volgen.
Heb ik die stekker / dat stuk kabelboom echt nodig om de boel draaiend te krijgen ?
Hoop dat een wat doorgewinterde sleutelaar met LH kennis me kan helpen
Netjes motortje uitgebouwd, kabelboom los gepeuterd.
Tot nog toe geen problemen.
De motor zat in een '93 245, dus kabelboom was gescheiden van alle andere zooi.
Nu zit er alleen 1 aftakking van de LH kabelboom richting het dash, die heb ik gevolgd maar verspreid zich uit eindelijk en is amper te volgen.
Heb ik die stekker / dat stuk kabelboom echt nodig om de boel draaiend te krijgen ?
Hoop dat een wat doorgewinterde sleutelaar met LH kennis me kan helpen
