Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nog te redden
Is deze nog te redden? Het is een diesel uit 1981. Uit la France. Maar daar roesten ze ook blijkbaar.
Te redden met "normale" inspanningen en budget welteverstaan .... (al zijn dat ook een relatieve begrippen; ik weet het)

[Afbeelding: Foto-DA48TNE8-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-LTDLJ6NQ-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-HP8HHGZJ-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-OUIB4JX8-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-YU46MSO4-D.jpg]
Antwoord
auto is met verf op waterbasis gespoten dus met een beetje pech moet de hele auto gespoten worden

misschien valt het met wit mee...
Antwoord
snijden en lassen....
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
242-turbo schreef:auto is met verf op waterbasis gespoten dus met een beetje pech moet de hele auto gespoten worden

misschien valt het met wit mee...

Weet je dit op basis van het bouwjaar? En zo ja welke bouwjaren of welke kleuren zijn beter (lokaal) bij te werken?
Ik ben hier nogal een leek in namelijk.

Is deze uit '80 meer belovender wat de lak betreft? (lokaal bijspuiten)
[Afbeelding: Foto-JDCVAI3K-D.jpg]
Antwoord
Ik geef niks om roestige dorpels of bodems maar alles in het zicht heb ik een hekel aan. Lastig te doe-het-zelven, duur om te laten doen.

Zou me trouwens niet verbazen als die al een keer opgelapt is. Wat het nog wat riskanter maakt allemaal.

Een sedan ook nog. Economisch nog minder de moeite waard.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
en vooral ook de narigheid onder het rubber vandaan...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Die babyblauwe estate heeft meer potentie. Roest op deuren en kleppen kan je verwijderen met deur en al, die kleur is genoeg geleverd.

Maar alle 240's zien er van voren goed uit.
Antwoord
Marc1970 schreef:Maar alle 240's zien er van voren goed uit.

U vraagt, wij draaien: ;D
Vanachter en detail roest klep:
[Afbeelding: Foto-CRM4VMTH-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-ZBTQMRNP-D.jpg]

[Afbeelding: Foto-ZG4P6JWT-D.jpg]
Antwoord
Oh, dat plekje boven de achterbumper is standaard voor de estate, kan je zelf best goed oplappen. Ws. loopt het door tot ver onder de sierstrip, maar als dat alles is, is het een beste kar. 1000 euro?

Hier nog zo'n Duitse zelfontbrander: http://cgi.ebay.de/Volvo-244-GL-D6-EZ-06...RCH:DE:101
Antwoord
Marc1970 schreef:Oh, dat plekje boven de achterbumper is standaard voor de estate, kan je zelf best goed oplappen. Ws. loopt het door tot ver onder de sierstrip, maar als dat alles is, is het een beste kar. 1000 euro?

Hier nog zo'n Duitse zelfontbrander: http://cgi.ebay.de/Volvo-244-GL-D6-EZ-06...RCH:DE:101

Correctie: die laatst is een in Duitsland rijdende Belgische zelfonbrander: zie laatste foto: Gent-Belgium ;D
De eerst staat me te ver in Duitsland helaas en de prijs is "Preis: 850 EUR VB" Let vooral ook op de VB Wink
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Amazon redden? Marc1970 6 10.178 21 March 2011, 00:54
Laatste bericht: Black Moose

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)