Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
Bij ons ging het lossen van een tankwagen niet zoals gepland ....
De chauf was vergeten de beluchtingafsluiter open te zetten.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 11.679
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
hij was zo blij met z', nieuwe oplegger dat ie het van opwinding vergat....
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Oef! Das knap lullig!
Nu maar onder druk de wagen weer volpompen?
Groeten, Boele
Berichten: 1.439
Topics: 22
Lid sinds: Oct 2006
Zal je een hoop druk voor nodig hebben en dan nog blijven die knikken zichtbaar. :'( :'(
Maar waarom zit er geen onderdrukbeveiliging op, die de pomp uitschakeld of een alarm laat loeien ??? ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Zo dan, daar moet je een behoorlijke kracht voor zien te krijgen om zoiets samen te drukken als een blikje fris
Kwam dit puur door vacuum?
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
Citaat:Maar waarom zit er geen onderdrukbeveiliging op, die de pomp uitschakeld of een alarm laat loeien
Geen idee,wel een goed idee overigens...
Citaat:Kwam dit puur door vacuum?
Yep !
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 678
Topics: 13
Lid sinds: Feb 2009
ZwerverRoodbaard schreef:Zo dan, daar moet je een behoorlijke kracht voor zien te krijgen om zoiets samen te drukken als een blikje fris 
Valt wel mee. 't Is geen druktank (of vacuumtank

) maar alleen bedoeld om de inhoud vast te houden. Een frisdrankblikje plet je uiteindelijk ook best simpel.
`88 245, B230K, M47
Berichten: 643
Topics: 21
Lid sinds: Jan 2008
meneer de monteur mijn auto rijdt een beetje scheef. Nou dan denk ik dat we hem opnieuw moeten uitlijnen