Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Registerperikelen 'deel XIV'
a.huis schreef:alle gegevens ook goed ? want bij mij staat er 244 en bouwjaar 1976 :twisted: er staat toch echt een 245 van 1990 op het plaatje

hebben ze de gegevens verwisseld :roll:

Zelfs dat... en een mailtje van de nieuwe webmaster er achter aan...
En die stelde de vraag of de GLT bij Dick dus wegkon Big Grin Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Robbert242DL schreef:Zelfs dat... en een mailtje van de nieuwe webmaster er achter aan...
En die stelde de vraag of de GLT bij Dick dus wegkon Big Grin Big Grin

Misschien komt het allemaal toch nog goed :?:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Heb je ook meteen gezegd dat Dick ook weg kan...!? :lol:
Antwoord
De nieuwe webmaster had mijn link van mijn weblog binnen een uur na dat ik mijn vraag had gesteld op de site gezet...... :lol:

[size=9px]ligt eraan wie het vraagt.......[/size]
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
volvorider schreef:De nieuwe webmaster had mijn link van mijn weblog binnen een uur na dat ik mijn vraag had gesteld op de site gezet...... :lol:

[size=9px]ligt eraan wie het vraagt.......[/size]

Hoe lang zou het duren voor de link naar dit forum geplaatst wordt :lol: :lol:
Antwoord
link??? gewoon doorklikken naar hier, en 240-260 forum weg Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
iemand de nieuwe Volvologisch al mogen ontvangen??
net uit, wat een nixzeggend gezeik :evil: :evil: :evil:
gaat helemaal nergens over, zal volgende keer het huisorgaan van de PCH/404 vereniging meenemen,: le Lion, DAT ziet er tenminste uit, met INHOUD, professioneel in elkaar gezet, in KLEUR, en dat lidmaatschap is ook kleine 40.- per jaar MET gebruik van het centrale magazijn!!
mijn tot drie keer toe gemailde bijdrage van de Alt. Volvolvorit #2 is nog immer verschwunden, en zie me ook niet genoodzaakt om een bijdrage te leveren. Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
heb m net gekregen, nog niet gelezen. Weet dat er vanaf komende editie veel verandert, A4 en compleet FC.

8)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Die zal ik wel niet meer krijgen Big Grin
Antwoord
Zat net te lezen, maar na 3 bladzijden kreeg ik de ingeving maar even naar het forum te gaan.
Leuke foto's van de Herstrit.... Alleen maar die 6 cilinder...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.355 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)