25 April 2005, 20:46
die site gaat over een schadeherstelbedrijf
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
onderstel
|
|
25 April 2005, 20:46
die site gaat over een schadeherstelbedrijf
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
25 April 2005, 21:02
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
25 April 2005, 21:10
ik heb nog even gekeken: het merk is Ljesjofors en ze zijn bij Nordicar(.com) te halen - Heerhugowaard. 35mm verlaging met TUV keuring.
Rode koni's kun je ook afstellen, maar zijn wat minder hard en oliegevuld ipv gasgevuld, terwijl je turbo schokbrekers juist origineel al gasgevuld zijn voor een betere wegligging. Heb trouwens ergens een website gevonden waar je ze met 20% korting kon bestellen, maar waar..... bij http://www.w-und-g.de kun je trouwens alle rubbers zo bestellen, weet niet of ze ook in NL leveren? Hebben ook IPD, maar de set voor de achteras staat er alleen voor de 700 serie bij. Ik dacht dat ze op de volvobeurs zeiden dat ze ook een hele set voor de 240 konden leveren. effe mailtje auf deutsch senden und du weisst es genau!
25 April 2005, 21:49
ist das nicht sehr tuer da beim Wagner und Günter bestellen?
Heb je daar ervaring mee? Ik ga zowieso ff bij Nordicar kijken. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
25 April 2005, 21:50
Ticcie schreef:Heb trouwens ergens een website gevonden waar je ze met 20% korting kon bestellen, maar waar..... JAAAAA, LINKS GRAAG! :-) :-) "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
7 May 2006, 01:02
nou was ik toevallig vandaag even bij nordicar roodwitte achterlichten nog niet binnen,toch maar vast de weiBe blinker gehaald,en ik heb r nog niemand over gehoord,maar ze lagen er wel en ik heb ze ook al s onder een volvo gehad,en naar tevredenheid,de bilstein gasgevulde schokdempers,volgens mij niet zo duur daar,er stond ook nog een grilletje met turbo embleem,verder veel toch n beetje shabby volvo s te koop,voor de echte diehards was er ook n mooi mdelletje van n 245 station,zilver metallic,gelimiteerde oplage van 3000 stuks.n 240 gl van minichamps,werkelijk supergedetailleerd,zelfs aan de onderkant,op t moment 3 slechte bertones ,combinatie turbo estate en bertone is natuurlijk wel een te gek setje,maargoed wat is er mis met bilstein?
45 1993,v70 awd 97
13 May 2006, 14:55
nix mis met bilstein.
ook de rode konies zijn zeer stug af te stellen. als je in mijn super bolide rijd schudden je nieren uit je lijf. hoezo niet zo stug te krijgen als de gele. gewoon de dempers zo goed als dicht draaien moet je zien wat er gebeurd. :wink:
13 May 2006, 15:21
maar wat zou dan nog het verschil tussen rooie en gele koniôs moeten zijn als je ze even stug af kunt stellen
ik heb zelf de gele onder mijn turbo en die staan half afgesteld en zijn al behoorlijk stug
Volvo S70R B5234T4 M59
13 May 2006, 15:30
ze zijn beter dan de rode
kwa demping zijn ze beter het zijn gas gevulde dempers deze geven een betere wegligging. ook kan je ze in verschillende standen zetten. dit kan ook bij de rode maar zijn dan ook meteen super stug omdat je de gaatjes waar de olie door heen stroomt gaat knijpen. de gele zijn hier speciaal voor gemaakt en houden hun dempende werking daardoor beter.
13 May 2006, 16:00
wordt je daar dan vrolijk van,van dat superstugge,het is toch geen sportwagen?
45 1993,v70 awd 97
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Bandenmaat Polaris velgen voor volvo 245 uit 1979 met 1993 Turbo onderstel. | daanheijn | 7 | 13.730 |
17 January 2014, 00:57 Laatste bericht: Dopski |
|