Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Lukie5704 schreef:Bedankt voor de reacties. Maar ik was ook vooral benieuwd naar jullie ervaringen.
Kijk ik weet ook niet of er nog meer werk dan spuiten bij komt kijken.
En dan kun je m.i. wel beter bij een spuiter zijn die Volvo kent.
Dat maakt niet uit, het gaat erom of de spuiter bekend is met de oude synthetische lakken (zoals Jaguars dat dus ook hebben). Voor de rest zal het geen drol uitmaken.
Overigens: om dit soort geintjes moet je een autohoes buiten dus nooit gebruiken: vocht blijft hangen en krijg je dit soort geintjes als gevolg.
Berichten: 513
Topics: 57
Lid sinds: Feb 2009
Afspraak is gemaakt hier in de buurt. Bij de Jag restaurateur
Dus wat mij betreft kan hier een slotje op.
Bedankt maar weer voor het reageren.
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
als je nou ook nog een foto voor en na plaatst straks, zal ik m dan erna sluiten?
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 513
Topics: 57
Lid sinds: Feb 2009
Ik zal zelfs proberen een foto te organiseren van tijdens de werkzaamheden.
Maar zet hem dan toch maar zolang op slot, want ik moet nog een afspraak maken en weet nog niet wanneer ik terecht kan.
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Ik kreeg een reactie van Lukie die hij zelf niet kon plaatsen ivm het slot op het topic:
Hoi,
Een kleine update over dit onderwerp.
Kan het zelf niet plaatsen omdat het gesloten is.
Ben vandaag naar de spuiter geweest hier in het dorp.
Hij lijkt de wagen maar niet te willen behandelen omdat hij vind dat het weggegooid geld is.
Hij denkt dat als je ht nu oplapt het binnen de kortste keren weer terugkomt of groter wordt. Advies blijf eerst nog maar eens een jaar doorrijden.
Ondertussen springen er stukjes lak af en begint er een barstje te ontstaan in de plamuur. Ik wil het dus wel laten opknappen.
Mijn vraag is nu heeft de spuiter gelijk.
Komt zoiets weer erg snel terug?
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
en het antwoord is volgens mij: het ligt eraan...
Als de spuiter alleen schuurt en spuit, dan zal je er niet lang lol van hebben. Hij zal het echt kaal moeten maken en dan opbouwen zoals het hoort (meteen staalplamuur over het blanke ijzer etc).
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Ligt er aan (inderdaad) hoe de ondergrond bewerkt is/wordt. Als je nu barstjes ziet in de vorm van een inzetstuk kan je er op rekenen dat het eronder niet goed gedaan is.
Je kan ook vanuit de kofferbak zien hoe het scherm erin gezet is.
Maar ook dat kan je Jaguar spuiter/plaatwerker oplossen lijkt me.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 1.304
Topics: 54
Lid sinds: Apr 2007
Ticcie schreef:Ik kreeg een reactie van Lukie die hij zelf niet kon plaatsen ivm het slot op het topic:
Ben vandaag naar de spuiter geweest hier in het dorp.
Hij lijkt de wagen maar niet te willen behandelen omdat hij vind dat het weggegooid geld is.
Hij denkt dat als je ht nu oplapt het binnen de kortste keren weer terugkomt of groter wordt. Advies blijf eerst nog maar eens een jaar doorrijden.
Maakt een spuiter dat tegenwoordig uit? Wat een mafketel zeg, wegwezen daar!
Groeten van Frans
Berichten: 1.517
Topics: 35
Lid sinds: Sep 2006
Ja, natuurlijk, wellicht vindt die kerel dat een Volvo dit niet waard is.. omdat het geen jaguar is :
Berichten: 513
Topics: 57
Lid sinds: Feb 2009
@v700r
Nee natuurlijk maakt e spuiter dit niet uit.
De wagen is getaxeerd op ââ¬7500,-
Na er weer ââ¬1000 ingepompt te hebben voor een cosmetische reparatie is de wagen nog steeds ââ¬7500,- waard.
En dat vind die spuiter zonde van het geld als het het probleem zich binnen een paar jaar weer openbaart.
Ik ga nu contact opnemen met Sanders in Cuijk is meer gespecialiseerd in Volvo.
Kent iemand hem?