Zoals de meeste staalconstructiebedrijven, hebben ze ook een straalkast staan, maar alleen voor spullen van maximaal een meter, dus onderdelen gaat beter als een hele auto. En geloof me. alleen als je hem weer helemaal als nieuw wilt krijgen, heeft het stralen van de complete carrosserie zin.
Bovendien moet je hem dan volledig strippen en na het stralen ongeloofelijk veel staaldelen vernieuwen, daarna verzinken en spuiten en dan weer helemaal opbouwen.
Alleen als je het zelf doet blijft het nog enigszins betaalbaar en anders kun je er ook een hele mooie nieuwe auto voor kopen.

Hier een foto van recent gestraald werk van eigen hand.
![[Afbeelding: Foto-XDI3IEXA-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-XDI3IEXA-G.jpg)
Ik heb er een ongestraald exemplaar naast gelegd voor het verschil en had de rubbers er nog niet uitgehaald, dat hoeft pas voor het verven.
Dit kost me ongeveer 2 minuten per stang en dan is alle roest en andere aanslag verdwenen.
Zelfs het rubber is schoon, de staalkorrels beschadigen het staal een klein beetje, het rubber komt redelijk ongehavend uit de kast. ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.