Topics: 49
net even dat paypal bestudeerd ...
ik heb geen account, ook geen credit card, en eigenlijk ook geen cent om aan mn kont te krabben (dat heb je als je huisman/vader bent met 2 kinders),maar dat is een ander verhaal ...
hoe zit het met die donatie administratie per bank?
is dat de moeite om een paar euri te storten, of kost dat meer dan het oplevert?
En zo ja, waar mag dat heen dan?
verder: forum is prettig zo! ik zie geen voordelen in phpbb.
en trouwens, wij bouwen het niet en houden het niet bij! laten we gewoon heel blij zijn met hetgeen er is!!!!
Hulde!
Ik heb er veel info vanaf gehaald, geleerd, en weer gedeeld met anderen .... SUPER!
Aernout
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Topics: 8
Waarom geen landkaart nemen van Vlaanderen en Nederland, er een groot kruis over trekken en op het middelpunt een mega feest, bijeenkomst, iets ongelooflijks van maken met drank feest en eten a volentÃÂ mits de nodige contributie natuurlijk. Met de opbrengst zou het forum een jarenlange verzekerde toekomst tegemoet kunnen gaan. T'is maar een idee natuurlijk. Ik wil me der wel voor inzetten mits de hulp van enkele mede volvo liefhebbers. Hoeft niet maar het kan natuurlijk.
Graag enige reactie, misschien is dit een nieuw topic waard, zoniet betaal ik een bijdrage (want het forum moet blijven).
Topics: 125
skidje heeft ook ge pay-palled....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Topics: 49
Toch maar gewoon via de bank een paar euri overgemaakt ... (gegevens in het andere topic gevonden).
Keep up the good work!
greetz,
Aernout
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Topics: 57
Ik maar denken dat de storingen van mijn oude laptoppie afkwamen.
Mijn gedeelte van de server is betaald. ;D
Topics: 17
En nog een gedeelte van de server betaald (via de bank), dus vlgs mij kun je al bijna gaan shoppen voor zo'n ding!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 42
Mijn hoekje op de server is nu ook gefinancierd (bank).
Topics: 15
Zelf ben ik co-admin op het forum van de Britse Scimitar club. Dat is nog phpbb 2.021
Na het installeren van een mod (better chapta) waren we heel lang verlost van pillenboeren en jihad liefhebbers. Pas recent hebben sommigen zich toch een toegang kunnen verschaffen, echter slechts een handvol.
Dus het valt allemaal best mee. Op het hoogte(diepte)punt kostte het me nog geen half uur per dag.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 56
heb gestort, koop er iets leuks van ;D
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 57
Kunnen jullie een indicatie geven van het huidige bedrag wat is gestort en wat er nog nodig is?
Je moet dit topic wel warm houden natuurlijk.
Hoeveel leden heeft dit forum?
Hoeveel is dat p.p.?
Zo snel mogelijk aanschaffen die handel :o