Topics: 18
Topics: 22
de 242 ziet er al een stuk opgeruimder uit! nu alle kabels wat meer weggewerkt zijn hehe.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Nice! Ding zal zeker wel goed lopen zodra die koppeling vervangen is. Paar kleine dingetjes nog repareren en dan is ie wel af geloof ik.
Mooie foto's Pieterbaas :-*.
Topics: 4
Mooi trio 8)
De witte begint er 'bruut' uit te zien,maar wel beschaafd.
Dirk zegt; Nice! Ding zal zeker wel goed lopen zodra die koppeling vervangen is. Paar kleine dingetjes nog repareren en dan is ie wel af geloof ik.
Mooie foto's Pieterbaas . Dirk zei
Ja waarom was jij niet van de partij? Ga je trouwens mee naar ELE rally?? ;D Nicky en ik zijn een team en rijden mee
Nou, ik moest plotseling werken. En met de ELE kan ik ook al niet. Jammer!
Hopelijk komen die spacers deze week binnen, dan kunnen zijn Pegasus (toch?) eronder. Het beschaafde is wel weg zodra die velgen i.c.m. met de Grp A spoiler zijn gemonteerd.
Morgen kleppen stellen van het ding (en de bruine hoop ik), dan tikt ie tenminste niet meer zo.
Dirk242 schreef:Nou, ik moest plotseling werken. En met de ELE kan ik ook al niet. Jammer!
Hopelijk komen die spacers deze week binnen, dan kunnen zijn Pegasus (toch?) eronder. Het beschaafde is wel weg zodra die velgen i.c.m. met de Grp A spoiler zijn gemonteerd.
Morgen kleppen stellen van het ding (en de bruine hoop ik), dan tikt ie tenminste niet meer zo.
Ga je niet mee naar ele?? Kun je vrijdag en zaterdag allebei niet? Zunt man :
Nee, ik ben dan degelijk een weekendje weg. Ook leuk, maar het wordt de eerste keer in 5 jaar dat ik de ELE ga missen. Blijft ieder jaar een vette rally. Schiet weer wat leuke fototjes, jij!
Topics: 17
tis mij niet geheel duidelijk van wie die FV BL 04 is??!
Topics: 21
pb binnenkort racen op de ele zullen we even laten zien hoe het moet.
oo ik kan julle melden dat de 242 van buiten weer is geupgrade heb een orginele 242 raamspoiler
en mijn grp a spoiler is bevesigd
nu nog the weels
die rechtste is van de vader van pb