7 May 2009, 16:00
Goedendag.
Ik zal me eerst eens eventjes voorstellen.
Ik ben Teun, sleutel al redelijk lang aan Volvo 2-serie.
Bijna niets is me te dol, alleen bij mijn nieuwe turbo-project loop ik toch eventjes vast.
Ik heb een volvo 240 turbo sedan uit 82.
Deze heb ik zelf uit Frankrijk gehaald en is sinds kort op de weg.
Vandaag een ferrita uitlaat gemonteerd, ik moet zeggen
rima spul.
Nu wil ik een Intercooler installeren en loop ik toch tegen wat probleempjes op.
Onderstaand onderdeel heb ik gekocht als overboostventiel.
[img width=800 height=586]http://www.foto-uploaden.nl/upload/2294ad54485c867dcc423f506f25ec59.jpg[/img]
Eigenlijk kan ik hierover kort zijn: Hoe moet ik deze aansluiten.
Ook loop ik nog tegen het bevestigen van de oliekoeler aan.
Wat is de positie van deze koeler. Zit deze zo'n beetje tegen de accu aan naast de intercooler, of is het een optie om deze voor de ic te plaatsen.
Heb alleen het rubber dat eronder zit, voor het beugeltje zal ik een andere oplossing moeten verzinnen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik zal me eerst eens eventjes voorstellen.
Ik ben Teun, sleutel al redelijk lang aan Volvo 2-serie.
Bijna niets is me te dol, alleen bij mijn nieuwe turbo-project loop ik toch eventjes vast.
Ik heb een volvo 240 turbo sedan uit 82.
Deze heb ik zelf uit Frankrijk gehaald en is sinds kort op de weg.
Vandaag een ferrita uitlaat gemonteerd, ik moet zeggen

Nu wil ik een Intercooler installeren en loop ik toch tegen wat probleempjes op.
Onderstaand onderdeel heb ik gekocht als overboostventiel.
[img width=800 height=586]http://www.foto-uploaden.nl/upload/2294ad54485c867dcc423f506f25ec59.jpg[/img]
Eigenlijk kan ik hierover kort zijn: Hoe moet ik deze aansluiten.
Ook loop ik nog tegen het bevestigen van de oliekoeler aan.
Wat is de positie van deze koeler. Zit deze zo'n beetje tegen de accu aan naast de intercooler, of is het een optie om deze voor de ic te plaatsen.
Heb alleen het rubber dat eronder zit, voor het beugeltje zal ik een andere oplossing moeten verzinnen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.