Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuilniswagen tegen m'n witte aangereden.... :o
volvo200liefhebber schreef:Mooi bedrag Smile

En als je nog een goed adres zoekt voor de schadeherstel moet je maar even mailen ;D

Ik zoek wel een adres, maar twijfel nog wat ik ga doen...
Eigenlijk wil ik een 5 bak/overdrive en eigenlijk ook stuurbekrachtiging (en stiekum ook een station)
Misschien moet ik gewoon 's om me heen gaan kijken en deze proberen te verkopen?
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
waarom niet, nu is de tijd voor jou om te handelen! Geld heb je al binnen dus waarom niet.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:waarom niet, nu is de tijd voor jou om te handelen! Geld heb je al binnen dus waarom niet.

waarom niet repareren, of eventueel verkopen....? wat bedoel je nou?
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Als je wensen hebt zoals de stationcar zoals je zegt, waarom dan nu niet spijkers met koppen slaan. Verkoop je deze en met de opbrengst van je schade en van de auto koop je je andere auto. Maargoed, dan kun je altijd voor verassingen staan natuurlijk. Nu weet je wat je hebt. En als je het slim repareert of laat repareren dan heb je nog geld over.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rood witte achterlichten nog te koop? Stevves 5 3.815 22 February 2013, 18:13
Laatste bericht: Stevves
  HOE oldtimer beveiligen tegen diefstal ? Willy Wortels aanwezig? MartjeB 22 23.288 25 August 2012, 21:41
Laatste bericht: Jambon
  Bertone 262C ruilen tegen V70 of niet? Lukie5704 12 7.795 27 February 2011, 20:05
Laatste bericht: Zuurstar
  Wie wil mij tegen betaling een dagje helpen mijn interieur af te bouwen?! killercroc 13 8.131 5 February 2007, 23:38
Laatste bericht: killercroc

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)