25 February 2009, 22:33
Hallo mensen,
Vanmiddag ben ik geslaagd in mijn zoektocht naar een mooie 244.
Ik heb er een gekocht uit 1982 een 244 GL. Grijs metallic, keurige auto met slecht 89000 km op de teller, ECHT waar, aangetoond met alle papieren enz vanaf de eerste eigenaar , eenman uit 1921!!
Werkelijk waar, compleet roest vrij, geen plekje tevinden nergens niet!
Echter: wat ik wat vreemd en jammer vind en ik hoop echt dat iemand me kan helpen/adviseren hiermee.
het volgende: het is dus een 244 GL met een B23A motor al kan ik dat nergens op papieren of op de motor terug vinden.
Volgens de garage waar de auto de laatste jaren in onderhoud is geweest staat hij als een B23A geregistreerd.
Wie kan mij aangeven waar ik dat met zekerheid kan vinden ergens op de auto zelf?
Verder is werkelijk alles compleet en kloppend.
Ten tweede: de auto heeft geen radio en antenne !!!!
De 1e eigenaar was een boekhouder en kennelijk zuinig denk ik.
Mijn vraag is: liggen de aansluitingen voor een radio/cd al voorbereid en hoe zit dat met de speakers in de deur.
En de antenne, hoe zit dat eigenlijk.
Ik ben geen held met electra maar zonder muziek wordt ik echt gek in de auto.
Ik heb de bekleding ionder het stuur al verwijderd en gekeken en er liggen diverse stekkertjes los en ik meen ook iets dat LIJKT op een kabelboom voor een radio.
Kan iemand hier iets over zeggen en mij helpen?
Verder rijdt de wagen perfect en mankeert er helemaal niets aan.
Oh ja nog 1 ding, de interval stand van de ruitenwisser doet het niet...
Dus ikben echt heel blij met mijn 244 maar wie kan mij helpen/adviseren met bovenstaande zaken.
Ik hoor het graag.
Groeten,
William
Vanmiddag ben ik geslaagd in mijn zoektocht naar een mooie 244.
Ik heb er een gekocht uit 1982 een 244 GL. Grijs metallic, keurige auto met slecht 89000 km op de teller, ECHT waar, aangetoond met alle papieren enz vanaf de eerste eigenaar , eenman uit 1921!!
Werkelijk waar, compleet roest vrij, geen plekje tevinden nergens niet!
Echter: wat ik wat vreemd en jammer vind en ik hoop echt dat iemand me kan helpen/adviseren hiermee.
het volgende: het is dus een 244 GL met een B23A motor al kan ik dat nergens op papieren of op de motor terug vinden.
Volgens de garage waar de auto de laatste jaren in onderhoud is geweest staat hij als een B23A geregistreerd.
Wie kan mij aangeven waar ik dat met zekerheid kan vinden ergens op de auto zelf?
Verder is werkelijk alles compleet en kloppend.
Ten tweede: de auto heeft geen radio en antenne !!!!
De 1e eigenaar was een boekhouder en kennelijk zuinig denk ik.
Mijn vraag is: liggen de aansluitingen voor een radio/cd al voorbereid en hoe zit dat met de speakers in de deur.
En de antenne, hoe zit dat eigenlijk.
Ik ben geen held met electra maar zonder muziek wordt ik echt gek in de auto.
Ik heb de bekleding ionder het stuur al verwijderd en gekeken en er liggen diverse stekkertjes los en ik meen ook iets dat LIJKT op een kabelboom voor een radio.
Kan iemand hier iets over zeggen en mij helpen?
Verder rijdt de wagen perfect en mankeert er helemaal niets aan.
Oh ja nog 1 ding, de interval stand van de ruitenwisser doet het niet...
Dus ikben echt heel blij met mijn 244 maar wie kan mij helpen/adviseren met bovenstaande zaken.
Ik hoor het graag.
Groeten,
William
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998