Berichten: 132
Topics: 2
Lid sinds: Apr 2006
3 a 4 PK zal ook wel meevallen. Je pomp draait idd wel altijd mee maar wel onbelast (rondpompen). Bij het belasten van je stuur of tandheugel druk je de klep/ventiel open en dan pas gaat je pomp druk opbouwen. Is ook goed te horen bij het einde van je stuuruitslag of tegen een stoeprand ;D
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Berichten: 263
Topics: 40
Lid sinds: Feb 2009
Hallo , ja ik heb ook even geinformeerd.
Bij slubo 1400 euro ex btw :-[
Nee eerst maar eens fatsoenlkijke banden onder mijn zojuist aangeschafte 244 GL.
Er zitten nu van die dingen uit china onder.
Groet,
William
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998
Berichten: 1.517
Topics: 35
Lid sinds: Sep 2006
1400,- :o
Toch ook maar eerst een stel banden

Ben het trouwens zelf al aardig gewend om zonder stuurbekrachtiging te rijden. De 240 stuurt echt heel licht en bij het inparkeren gewoon er voor zorgen dat de auto rijdt terwijl je aan het stuur draait..