Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
post hier je grootste sleutelblunder.
zo heb ik ooit een dure boormachine van m'n pa gemold Smile Smile, vergeten de aandraaiwhatever eruit te halen ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Dacht dat er op dit forum mensen met kennis zaten .
Blijken allemaal prutsers te zijn..... ;D
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
ik was eens samen met een collega bezig een grote zeecontainer-heftruck een servicebeurt te geven.
zegt m'n collega "peil even de olie van het differentieel" .
ik draai de plug er uit en kijk in het rond voor een zwart kunststof trekbandje om de olie te peilen,shit die liggen in de bus,wacht ik heb een inbussleuteltje in m'n zak.
friemel friemel friemel, staat wel laag,probeer sleuteltje nog wat verder te wurmen en ja je raad het wel,sleuteltje neemt plots afscheid van mijn door de kou stijf geworden vingers.......... :-\

ik wordt even helemaal niet lekker, doe een half uur lang verwoede pogingen met een magneetje aan een touwtje waarna m'n collega (leuke nuchtere Groninger) vraagt hoe de situatie er uit zal zien als het magneetje ook ergens achter blijft hangen.SLIK Sad
dus gauw het magneetje er uit gehaald waarna hij zegt; "tap maar af en kijk of tie meekomt.
zo gezegd zo gedaan, olie d'r uit (iets van 30 liter) maar wat er ook kwam geen sleuteltje......
na m'n hele voorraad brake-cleaner gedoneerd te hebben aan het diff kwam eindelijk het sleuteltje voor het gat te liggen zodat ik hem pakken kon.

zegt die Grunninger ook nog doodleuk dat hij er wel blij mee is want z'n kachel in de schuur loopt op verlopen olie..... ;D ;D

denk niet dat dat het enige is, ik kan de server-ruimte wel vullen met andere blunders :o :o
Antwoord
edwin schreef:Blijken allemaal prutsers te zijn..... ;D

Dat heeft lang geduurd voordat je daar achter kwam ;D ;D
Antwoord
Het kán ook ondoordachtzaamheid (mooi woord) zijn! ;D
Weet je wat je ook nooit moet doen?
Als je in een stalen vee-trailer aan het lassen bent ,die nat is van binnen,de elektrode wisselen zonder DROGE leren handschoenen.
Dat vergeet je ook NOOIT meer (denk ik) ;D
Antwoord
oeiii :Smile :Smile :Smile :Smile
ik voel met je mee, ooit tijdens diensttijd nodig plassen op bivak, ik tank uit, richten en dan pas het schrikdraad zien............ Tongue Tongue
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
:oAAAUUUWWW!!! :'(
Antwoord

May the force be with you....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Oei! Ja, dat plassen tegen schrikdraad heb ik op schoolverlaterskamp gehad van de middelbare school... heeft me toch wel ff de nodige pijn opgeleverd! :Smile

Mijn grootste sleutelblunder:

Draaide de aandrijfas van mijn eerste 480 los, was ik vergeten de bak olie af te laten... :-[ 4,5liter olie over de garagevloer!

Sindsdien ben 'k toch wat voorzichtiger geworden Big Grin
Auk - MY94 Volvo 480 S-Line -- MY95  Volvo 480 GT-Line USA-Spec.  [Afbeelding: volvoforlifeblackjpgklein.jpg]
Antwoord
Dat ik hem een keer verloren ben en niet meer naar binnen kon. ;D
Groeten van Frans
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vloeken in de kerk, post je auto die GEEN Volvo is. SanderGLT 96 96.888 3 August 2020, 20:59
Laatste bericht: Arjan.
  Gaat iemand hier naar toe? A_A 1 3.892 24 June 2014, 08:55
Laatste bericht: A_A
  Ik ben nieuw hier dus ik stel mezelf even voor CaptainIglo 2 3.731 19 July 2013, 10:08
Laatste bericht: frox
  Uitstapje naar s'werelds grootste autoshow jos245 2 3.110 18 September 2011, 11:00
Laatste bericht: Jambon
  Iemand zocht hier toch een 240 Koets ? pwassink 1 2.437 30 November 2008, 17:01
Laatste bericht: Jelmar
  Wegens groot succes ook hier het ONZIN topic Postma 245 GL 450 171.593 22 March 2008, 14:37
Laatste bericht: Postma 245 GL
  Wat klopt hier niet? LJ 21 12.934 29 October 2006, 10:00
Laatste bericht: MP
  wat ben ik hier nou weer aan het doen a.huis 60 37.237 29 August 2006, 21:22
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)