Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fatsoen en sfeer is hier ver te zoeken
Citaat:heb zelfs tot 2 keer toe een koffieklets georganiseerd tot ieders plezier.

Komt er nog een derde keer??
Zorg ik weer voor de bossche bollen...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
PP! schreef:sorry, dat ik me weer geroepen voel om te reageren, maar als je in 1 "te koop topic"diverse 244's , 240's en 740´s met alleen kleur en bouwjaar zet, zonder verdere info, kom je in mijn bescheiden mening redelijk over als broodverkoper, die alleen zijn spul kwijt wil.
daar heb ik op gereageerd, heb er nota bene zijn eigen advertentie bij gezocht, want de verwijzing was dat het `ergens op tweedehands.nl stond`
dan vraag je toch op reacties, die welliswaar wat ongenuanceerder hadden kunnen zijn, maar wat ik ook al aangaf, deze beste man komt hier net kijken, en zet direct tig auto´s te koop, zonder de gebruikelijke aanvullingen qua prijs, km stand, uitvoering, foto´s motortype enz.
lijkt mij dat dat ook anders kan :-* :-*

Ben het helemaal met PP eens.

Als je als buitenstaander je handel op een forum gooit en verder ZERO bijdrage levert aan waar dit forum (neem ik aan) voor bedoeld is:namelijk het uitwisselen van info en mekaar helpen , dan vind ik geirriteerde reacties eerlijk gezegd niet zo vreemd.

Iemand die alleen maar wil adverteren en verder geen interesse heeft in het wel en wee op dit forum kan toch gewoon op advertentiesites adverteren?Er zijn er genoeg en een groot aantal nog gratis ook.

Ik denk dat de reactie op elk ander forum in dit geval hetzelfde zou zijn,alleen misschien iets minder netjes, want dit forum vind ik qua fatsoen een voorbeeld voor veel andere fora. Wink
Antwoord
jos245 schreef:
PP! schreef:sorry, dat ik me weer geroepen voel om te reageren, maar als je in 1 "te koop topic"diverse 244's , 240's en 740´s met alleen kleur en bouwjaar zet, zonder verdere info, kom je in mijn bescheiden mening redelijk over als broodverkoper, die alleen zijn spul kwijt wil.
daar heb ik op gereageerd, heb er nota bene zijn eigen advertentie bij gezocht, want de verwijzing was dat het `ergens op tweedehands.nl stond`
dan vraag je toch op reacties, die welliswaar wat ongenuanceerder hadden kunnen zijn, maar wat ik ook al aangaf, deze beste man komt hier net kijken, en zet direct tig auto´s te koop, zonder de gebruikelijke aanvullingen qua prijs, km stand, uitvoering, foto´s motortype enz.
lijkt mij dat dat ook anders kan :-* :-*

Ben het helemaal met PP eens.

Als je als buitenstaander je handel op een forum gooit en verder ZERO bijdrage levert aan waar dit forum (neem ik aan) voor bedoeld is:namelijk het uitwisselen van info en mekaar helpen , dan vind ik geirriteerde reacties eerlijk gezegd niet zo vreemd.

Iemand die alleen maar wil adverteren en verder geen interesse heeft in het wel en wee op dit forum kan toch gewoon op advertentiesites adverteren?Er zijn er genoeg en een groot aantal nog gratis ook.

Ik denk dat de reactie op elk ander forum in dit geval hetzelfde zou zijn,alleen misschien iets minder netjes, want dit forum vind ik qua fatsoen een voorbeeld voor veel andere fora. Wink

Eerste punt ben ik het niet mee eens. Waarom moet iemand eerst een bijdrage leveren alvorens spullen aan te bieden? Misschien is hij heus wel actief in de Volvowereld, maar niet echt een forum ganger. Daarnaast is het logisch dat als je relevante spullen aanbied, je dan zeker een Volvo forum op zoekt. Ik ga ook naar een VW forum toe om zaken te vragen als ik er niet uit kom. Nou en. Of de persoon die spullen aanbiedt is misschien al veel langer 'actief' hier, maar gewoon geen echte poster maar gewoon een lezer. Waarom niet. En weet jij veel of het aanbieden van spullen misschien een eerste zet is WEL een actieve lezer en schrijver te worden hier? Dus om nou te zeggen dat je het niet vreemd vindt dat er geirriteerde reacties volgen...begrijp ik niet en vind ik persoonlijk jammer. Nogmaals, waarom op de persoon spelen!?

Tweede punt bedank ik je voor. Het is mooi om te horen dat je ons forum hier als een voorbeeld ziet als het om fatsoen gaat! Mag ook wel eens gezegd worden en ben ik blij om te lezen!! ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Citaat:Wil je je Volvo verkopen? Of een gedeelte ervan? Geen punt. Enkele richtlijnen:
U dient een zo duidelijk mogelijke omschrijving te geven van het product dat u aanbiedt. Vermeld eventuele onderdeelcodes indien mogelijk.
Plaats uw advertentie s.v.p. in ÃÂÃÂn rubriek. Maak voor elk product een aparte advertentie en plaats deze in de best bijpassende rubriek.
Vermeld in je advertentie een (richt)prijs zodat eventueel geinteresseerden weten waar ze aan toe zijn.
sarcasme & ironie horen nu eenmaal bij mij :-\ :-\ ;D ;D ;D
maar ik heb me WEL verontschuldigd Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
je bent me voor...JA lees aub ook ALTIJD even onze FAQ !! en Forum etiquette!
Antwoord
PP! schreef:sarcasme & ironie horen nu eenmaal bij mij :-\ :-\ ;D ;D ;D
nooit iets van gemerkt :-\ ;D
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Helemaal mee eens daniel.
Ik moet zelfs zeggen dat ik in het begin zelfs wat sceptisch tegenover volvo200liefhebber stond. Maar naast het aanbieden van spulletjes heeft hij een goed volvo-hart en is ook actief op het forum. Jou suggestie van minimum-forum bijdrage is wel een goede. Op het 850forum bestaat dat ook. Daarbij is het tevens niet mogelijk om te reageren in de posts in de verkoop-afdeling van het forum. Dit voorkomt situaties zoals in de topic-start beschreven, en daarnaast ook nog eens heel wat offtopic gereutel.
Antwoord
Er is een korte periode geweest dat er NIET gereageerd kon worden om deze redenen op TE KOOP en GEZOCHT topics. De reden lijkt mij nu wel duidelijk. Echter was er flink wat protest van de bezoekers dus is dat weer teruggedraaid naar de situatie die we NU kennen. Men kan weer posten op advertenties.

De reden dat er WEL intern in het forum een TE KOOP en GEZOCHT sectie is is omdat de Volvolvobezoekers dat liever hadden. 'Anders las toch geen hond het, als het op de site zelf staat' was de eerlijke conclusie die ik van diezelfde groep mensen (helaas) kreeg.

Er wordt dus niet opnieuw gewijzigd nu. Het is tijden lang goed gegaan, nu is er ineens commotie. Als iedereen fatsoenlijk reageert en normaal gedrag hier vertoont, is er niks aan de hand.
Antwoord
maar waarom dan een Veiling, die nobody leest :-\ :-\, en een te koop topic??
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
IK lees de veiling soms ;D

Net goed dat er gereageerd kan worden in de topics Te Koop en Verkocht. Nuttig om bijkomende info of contactgegevens te vragen, of je interesse te laten gelden. PB's zijn niet altijd even betrouwbaar op dat vlak :-\
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 200 kopen; Op welke websites zoeken? Uberbrick 5 6.776 24 November 2014, 11:19
Laatste bericht: Uberbrick
  "goede" motor gekocht hier op het forum, na installatie lage compressie... -wj- 20 14.424 20 July 2013, 09:45
Laatste bericht: volvosvenska
  wie werkt hier bij een vrachtwagen garage? Hilgert 20 10.378 15 February 2011, 17:47
Laatste bericht: Hilgert
  Iemand hier (positieve) ervaring mee ?? oehoeboeroe 27 10.960 30 October 2010, 15:16
Laatste bericht: oehoeboeroe
  Nieuw hier.. effe voorstellen!? Harm 27 14.599 5 June 2009, 23:14
Laatste bericht: Black Moose
  Iemand van hier? Peter Timmer 1 2.109 5 March 2007, 14:07
Laatste bericht: jos245
  het wordt hier steeds drukker 240estate 18 10.509 21 November 2006, 20:21
Laatste bericht: Hans Nicolai

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)