Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belastingvrij
jos245 schreef:Dat rijden met een Belgisch kenteken in Nederland terwijl je in NL woont is iets wat verschillende mensen die ik ken hebben gedaan of hebben geprobeerd.
Er zitten -schijnt het- nogal haken en ogen aan en vaak eindigt het in een boete met 3 nullen in het bedrag. :o

Niet dat ik jullie feestje wil bederven maar zoek alles tot in de puntjes uit als je zoiets van plan bent. Wink

Klopt. Er worden steekproefgewijs regelmatig controles gedaan aan de verschillende grensovergangen (bv. De Klinge - De Clinge). Toen ik daar dagelijks langskwam in de zomer, stonden ze er bijna wekelijks. Ze pikken er dan systematisch alle wagens uit met Belgisch kenteken en dat wordt vergeleken met de verblijfplaats van de eigenaar van de wagen.

De boetes zijn idd niet mals, het gaat dan ook om een vorm van belastingontduiking en zulke fiscale delicten worden àltij zeer zwaar bestraft!
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
a.huis schreef:Ja ! een van de grote voordelen , zoveel lekker bier je weet niet waar je beginnen moet ;D

Dan had je 't nog niet over de chocolade gehad ;D
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Aan de grens wonen is anders ook ideaal. LPG tanken voor 32 eurocent en goedkope kratten Belgisch bier inslaan ;D.
Antwoord
Dirk242 schreef:Aan de grens wonen is anders ook ideaal. LPG tanken voor 32 eurocent en goedkope kratten Belgisch bier inslaan ;D.

Aan de grens is inderdaad ideaal, E85 in Duitsland en (af en toe) goedkope kratten Duits bier inslaan ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Rond Antwerpen is 28 cent makkelijk haalbaar.
Jw240 schreef:
Dirk242 schreef:Aan de grens wonen is anders ook ideaal. LPG tanken voor 32 eurocent en goedkope kratten Belgisch bier inslaan ;D.

Aan de grens is inderdaad ideaal, E85 in Duitsland en (af en toe) goedkope kratten Duits bier inslaan ;D
Antwoord
28 cent is echt heel weinig. Dat is bijna 4 keer zo weinig als de LPG in Frankrijk (deze zomer).
32 cent is bij de eerste pomp over de grens. Euro 95 kost er volgens mij €1,02. Niet verkeerd.
Antwoord
32 cent ia anders ook al aardig goedkoop. Ik betaal bij de -als een van de goedkoopste bekend staande- lokale witte pomp nog steeds rond de 40 cent Smile
Antwoord
jos245 schreef:32 cent ia anders ook al aardig goedkoop.

Zucht, 65ct, aan de rijksweg makkelijk 75...(.DE) Hoewel ik de laatste maand niet meer getankt heb ;D
[img][/img]
Antwoord
laatste keer dat ik getankt heb was eind augustus. dat is pas geld besparen! Smile

/offtopic
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Jw240 schreef:laatste keer dat ik getankt heb was eind augustus. dat is pas geld besparen! Smile

/offtopic

Dan zullen je remzuigers onderhand wel vast zitten. ;D
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)