6 December 2008, 18:35
Eerlijk is eerlijk: mooie bak 
Voor dat geld vindt je geen Volvo van dat bouwjaar.

Voor dat geld vindt je geen Volvo van dat bouwjaar.
|
Ik overweeg vreemd te gaan
|
|
6 December 2008, 18:35
Eerlijk is eerlijk: mooie bak
![]() Voor dat geld vindt je geen Volvo van dat bouwjaar.
6 December 2008, 20:08
Ticcie schreef:die hebben vlgs mij nou dat karakteristieke gierende Saab geluid, deze 9-3 heeft dat helaas niet meer.... ja das wel cool dat geluid. Maar helaas is die 900 geen turbo of cabrio turbo... :-( niet eens 16V!! maar klote K-jet die nu al hapert. : :-\
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
6 December 2008, 22:26
Ticcie schreef:Vanmiddag door de natte sneeuw naar het verre oosten gereden (Haaksbergen) om de Saab te bekijken. Prima bak en aangezien we de prijs al rond hadden: betaald en meegenomen. Pardon? He Ticcie dat meen je toch niet. Saab is zeker niet slecht maar van de 850 GLT is deze auto toch nog wel een poosje vandaan. Zegt SAAB zelf ook overigens. De 850 GLT is een zweedse auto zoals SAAB hem graag had gemaakt. Neemt allemaal niet weg dat je een mooie SAAB hebt!!!!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
7 December 2008, 03:14
hij is stiller dan een 850, zelfde voorspelbare wegligging (alleen iets minder strak) en voelt aardig hetzelfde aan. Ik vergelijk m niet met een V70, maar met de oudere 850. En dan voelt een 850 nog wat degelijker aan, maar t komt redelijk in de buurt.
Vandaag de bruine 244 apk klaar gemaakt in de werkplaats vd buurman (met brug en vloerverwarming, ongelooflijk lekker sleutelen) en wil morgen de Saab eens onderhanden nemen en eigenlijk ook de injectoren van de TIC controleren. Maar moet helaas ook nog wat werken > Weekenden gaan veel te snel voorbij!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Iemand uit de buurt van Drenthe (Emmen) die even naar een Volvo wil gaan kijken? | Rubicon | 18 | 13.460 |
30 July 2012, 15:42 Laatste bericht: Rubicon |
|
| Waar gaan ze heen? | Dirk242 | 5 | 3.251 |
28 March 2009, 16:11 Laatste bericht: Dopski |
|