Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
inhoud gastank ook via bezinemeter
Ook ik ga eraan geloven. We gaan op gas.

Op bezine loopt hij nu zo mooi, maar ondanks de bezineprijzen nu is het toch wel prijzig aan het worden. Nu ga ik via mij garage de gastinstallatie in laten bouwen, maar ik vroeg me af naast alle mooie plekken voor de gasvulopening of er ook mensen die de inhoud van de gastank kunnen aflezen via de standaard bezinemeter.

Ik zou dat zelf wel stoer vinden in plaats van een kerstboom van ledlampjes.

Groeten sander
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
Alles is mogelijk. Op mijn 240 loopt de meter op benzine en gas, en de schakelaar is bij het rijtje achterruitverwarming, waarschuwingslichten geplaatst, je ziet er niks van. De ene 144 heeft een meter op de tank, en de andere geeft de inhoud vd gastank (af en toe) weer op de benzinemeter.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
hellohaas schreef:de bezineprijzen nu is het toch wel prijzig aan het worden

Ik dit weekend voor het eerst voor €1,19 getankt. Dat is wel even wat anders dan de €1,60-1,80 van de zomer.
Maar aan de andere kant, de LPG prijs is ook weer onder de 50ct. gezakt. Dat betaalde je 2 jaar geleden ook.

Maar even ontopic, er bestaan kitjes om de inhoud van de LPG tank weer te geven op de standaard tankmeter. De inbouwende gasboer kan dat ook wel in orde maken denk ik.
Antwoord
Dank voor de reactie, ik zoek dus zo'n kitje, mij garage gaat het doen en ik ga helpen, maar de garage wil een standaard schakelaar met een halve kerstboom in mijn auto bouwen.

NOT dus, ik wil gewoon een mooie drieweg schakelaar naast de achteruitverwarming, ik hou me aanbevolen voor een mooi exemplaar. En dan dus ook de inhoud gas- en bezinetank op de standaard meter in het dashboard. Het is al erg genoeg dat we moegen gaan zagen in de auto.
Antwoord
Ik geloof dat Huke basart een oplossing daarvoor heeft. http://www.hukebasart.nl/huke/?Duobrandstofmeter
Antwoord
Staat hier ook wel e.a.a beschreven.

Topic: Gecombineerde brandstofmeter voor LPG en benzine
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
;D daar kunnen we wat mee. Nu bom er onder en weer wat te knutselen.

MvG Sander
Antwoord
DopdeDouwer schreef:
hellohaas schreef:de bezineprijzen nu is het toch wel prijzig aan het worden

Ik dit weekend voor het eerst voor €1,19 getankt. Dat is wel even wat anders dan de €1,60-1,80 van de zomer.
Maar aan de andere kant, de LPG prijs is ook weer onder de 50ct. gezakt. Dat betaalde je 2 jaar geleden ook.

Maar even ontopic, er bestaan kitjes om de inhoud van de LPG tank weer te geven op de standaard tankmeter. De inbouwende gasboer kan dat ook wel in orde maken denk ik.

Ik heb vandaag 1,06 afgetikt. Inderdaad wel leuk maar in wezen nog onbehoorlijk veel.
Mijn derde Volvo, een 240 DL had een LPG installatie van Vialle en daar gaf de benzinemeter het niveau aan van de brandstof waarop ik op dat moment reed.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)