Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
HAahaha, die van mij is inderdaad nu in banjer-mode. De velgen zijn nog wat vies, zwart en hebben wat roestplekjes waar ooit de wieldoppen hebben gezeten...
Het is nu geen weer om velgen te gaan schuren en spuiten, dat komt van de zomer wel weer.

Maar het inderdaad de bedoeling om ze zilver te maken zoals de 15" die ik heb. Tzt moet de auto ook wat decimeters richting moeder aarde Wink...
Antwoord
ziet er goed uit, winter = (roestige) steelies voor mij. wel met de chromen wielmoeren Smile

die zwarte die jij hebt zien er nog heel goed uit! (op de foto)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Dacht dat je die stalen xc90 velgen wel zou kennen. Dat ziet er echt hard uit.

Ik ga de winter denk ik ook rijden met 14'' staal, wel eerst even zwart spuiten.
Antwoord
Dop heb je die 15 inch staaltjes nog? Smile
Antwoord
Je hebt een PB'tje. Wink
Antwoord
Ik ben even wezen kijken naar een leuke opvolger/afwissseling van de 144. En omdat hier nog maar zo weinig foto's langskwamen en de onderstaande foto's wel showroomwaardig zijn hier even een leuke post van wat bijzonder klassiekers.

Eigenlijk zijn het dezelfde auto's maar dan anders, vooral qua prijs Big Grin...

[Afbeelding: Afb005.jpg] [Afbeelding: Afb008.jpg] [Afbeelding: Afb006.jpg]

1972 Volvo P1800 E Coupe overdrive (€20.950) - 1967 Maserati 3500GT (€120.000) - 1967 Ferrari 330 GTC (€210.000)

Daarnaast stonden er nog wat leuke speeltjes:

Nog een Ferrari (interieur) naast een P1800ES:
[Afbeelding: Afb004.jpg]

Ultime gangsterbak:
[Afbeelding: Afb000.jpg]

Altijd handig voor een weekendje weg:
[Afbeelding: Afb001.jpg]

Stond ook een hele mooie Porsche 911 Carrera RS (was vanmiddag op TV).

Dit is misschien wel een leuke tent om een keer met de volvolvo naar toe te gaan.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Stond ook een hele mooie Porsche 911 Carrera RS (was vanmiddag op TV).

Bedoel je die witte van de Gallery?
Volgens die man is zo'n 911 Carrera RS 200.000 euro waard :Smile
Op de Rosmalenbeurs stond een hele mooie voor minder dan 50.000 Big Grin
Antwoord
Citaat:Dit is misschien wel een leuke tent om een keer met de volvolvo naar toe te gaan

Staan idd wel leuke speeltjes bij mij in de achtertuin ;D
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Ik denk niet dat Nico Aaldering zit te wachten op een parkeerplaats vol oude volvo's.

En die carrera verkoopt hij ook wel weer voor een veel te hoog bedrag aan iemand die het leuk vindt om veel te betalen.

Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
jos245 schreef:
DopdeDouwer schreef:Stond ook een hele mooie Porsche 911 Carrera RS (was vanmiddag op TV).

Bedoel je die witte van de Gallery?
Volgens die man is zo'n 911 Carrera RS 200.000 euro waard :Smile
Op de Rosmalenbeurs stond een hele mooie voor minder dan 50.000 Big Grin
Ja die stond inderdaad te koop voor €205.000.

240estate schreef:Ik denk niet dat Nico Aaldering zit te wachten op een parkeerplaats vol oude volvo's.

En die carrera verkoopt hij ook wel weer voor een veel te hoog bedrag aan iemand die het leuk vindt om veel te betalen.
Met het 850-forum hebben ze daar wel eens een meeting georganiseerd. Maar inderdaad, parkeerplaatsen zijn er niet in overvloed. Als wij de normale klandizi daardoor "tegenhouden" zal hij niet zo heel leuk vinden.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)