Topics: 6
zit net goed en wel op texel krijg ik telefoon van de dealer dat de folie binnen is, dat was op maandag 15 aug..... dus is voorradig genoeg zou ik zeggen!
een linker hoekstripje op de a-bumper duurde bijna 3 weken en moest uit zweden komen
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie
Topics: 0
Dit is een oude topic, maar graag toch nog even inhaken. Bij mij zitten er op de strips een paar kleine beschadigingen. Zou ik die kunnen bijwerken met een matte verf of spuitbus? Gewoon een beetje bijtippen zodat het wit er niet meer doorheen komt?
Ben benieuwd naar andere ervaringen
Topics: 25
Ik heb slechte ervaring met die folie op de flanken en deurstijlen,gaat op den duur toch weer krimpen,scheuren en trekken.
Ik heb ze verwijderd en overgespoten in satijnzwart, ziet er top uit kan ik je zeggen
Topics: 4
Even een vraagje over het verwijderen van die strips. Hoe doe je dat zonder lak/raamrubber te beschadigen? Bij mijn 240 hangen de vellen er bij, vooral bij het grote zijraam van de achterbak (de 'schouders' lees ik hier ergens).
Liefst sticker ik het weer terug, want heb geen enkele ervaring met spuiten, maar als die stickers niet meer te vinden zijn, wordt het toch dat laatste..