23 August 2008, 21:48
Ik heb de eigenaar niet getroffen, deze is op vakantie. Het waren zijn werknemers die mij dit hebben verteld.
|
Volvo 242
|
|
23 August 2008, 21:48
Ik heb de eigenaar niet getroffen, deze is op vakantie. Het waren zijn werknemers die mij dit hebben verteld.
24 August 2008, 10:37
simplicity schreef:Niet teveel geloven van verhaaltjes van z'n vrouw... bij mij was het verhaaltje dat hij eentje voor onderdelen zou nemen en de andere 262C's zou gaan opmaken maar doordat hij een zaak had opgestart had hij helaas geen tijd meer... hij had ook nog een T-bird staan en een Corvette van de eerste lichting...volgens mij heb ik deze flip môn T-bird verkocht was deze wit/creme-achtig, en begon nummerbord met DM???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
24 August 2008, 11:18
Dat krakele, scheurtjes in de lak dat heeft mijn coupe ook.
Het resultaat van jarenlang in de brandende zon staan/rijden. Je kunt het met poetsen iets ophalen maar lak die "dood" is krijg je nooit meer perfect. Dus overspuiten is de enigste optie als je een hele mooie wilt. ![]() Laat je door dat overspuiten niet afschrikken; het belangrijkste is dat de carrosserie op de bekende plekken (achterwielranden vooral) perfect is.
24 August 2008, 12:19
jos245 schreef:Dat krakele, scheurtjes in de lak dat heeft mijn coupe ook. Ervan uitgaande dat ik hem neem: Ik wil hem zowieso ooit wel laten overspuiten. Het gaat mij nu meer om een korte termijn oplossing. Alle wielranden zijn perfect/als nieuw.
24 August 2008, 12:30
Dan is het niet zo moeilijk, lijkt mij.
24 August 2008, 17:38
FLA schreef:krakkelÃÂ jos245 schreef:krakele Ennnn het enige juiste antwoord is... craquelÃÂ ! ![]() Mooie wagen overigens!
24 August 2008, 18:49
Rubicon schreef:Ennnn het enige juiste antwoord is... craquelÃÂ ! Ik dacht dat Vlamingen het niet zo hadden op Franse woorden in de Nedrlandse taal ;D
24 August 2008, 18:54
Rubicon schreef:FLA schreef:krakkelÃÂ Haha, ik dacht al wat staat er weinig over op google... ;D
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|