Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
DopdeDouwer schreef:Gespot, vandaag in De Lier.

Ik reed rustig op de veilingweg-sportlaan? (met verhogingkje in middenberm) toen er volgas een 244 aan kwam jagen en 'm piepend de bocht om gooide. Ik zwaaide wel, maar kneep m wel een beetje. Een foutje en ik zat in een zweeds sardineblikje. (ik reed namelijk zelf in de buitenbocht).

Ja dat was ik met de 240, ik zag je nog net je hand opsteken ;D
Soms heb je gewoon effe zin om gas te geven en driftend de bocht door te gaan (doe ik wel vaker)
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
Hehe, ik ook die dag lukte het trouwens beter dan normaal gesproken; veel regen na een lange periode van droogte. Dan lukt het met een b20 op gas ook.
Antwoord
Vandaag Danielk gespot op de weg tussen de Mac en de grote rotonde in Veldhoven. Ik reed in een impreza met veel herrie.
Antwoord
Wanneer ga jij naar de Cote te Duur Dirk?
Antwoord
Alweer twee weken geleden, abbabak in een hele nette 740 met caravan ergens in Duitsland op een parking tegen t lijf gelopen.

Ik reed in een groeinige 855 met een ietwat langere aanhanger erachter..
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)

Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K  / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Antwoord
Volgens mij rob gespot in Normandie. Op de parkeerplaats bij het museum in Avaranches.
Antwoord
Rhino schreef:Wanneer ga jij naar de Cote te Duur Dirk?

Wij vertrekken zaterdag. Ben een beetje spullen aan het pakken. Ik word steeds gelukkiger met je imperial, we zullen hem zeker nodig hebben!
Antwoord
Kwam deze tegen op het www

Rijden op houtgas

Toch leuk of een forumer ergens anders tegen te komen Big Grin
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Postma 245 GL schreef:Kwam deze tegen op het www

Rijden op houtgas

Toch leuk of een forumer ergens anders tegen te komen Big Grin

ja, erg mooi project, zie wel weer het typische 12-18 jarige commentaar van dat soort sites de overhand nemen haha. niet echt bijster intelligent 80% van de opmerkingen daar.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Jw240 schreef:het typische 12-18 jarige commentaar van dat soort sites de overhand nemen haha. niet echt bijster intelligent 80% van de opmerkingen daar.

Klopt idd! Maar moet juist dat maakt die site wel weer leuk ;D Het ongenuanceerde gel*l, moet er soms erg om lachen.

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)